AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Våre mødre er gode venninner, så vi har kjent hverandre lenge. Plutselig etter flere år uten se hverandre så dukket vi begge to opp på en datingside og matchet. Vi skreiv mye til hverandre og traff hverandre for 3 uker siden. Vi hadde også en overnatting sammen... Men nå vil han møtes igjen, helt greit det. Så vil han også på langtur med meg, en weeekendtur. Nå er jeg bare så redd for at dette skal være kun sånn sexvenn opplegg? Han er jo som (nesten alle menn er) nokså opptatt av puppene og rumpa! Jeg vil jo finne kjærligheten og den verste følelsen er jo om man blir forelsket, så dumpet bare fordi de har hatt seg. Har dere tro på at han vil noe mer? Iom han vil reise med meg? Kan ikke si nei, for da blir det iallefall ingenting. Vi har jo funnet ut at dette er litt småkleint. Våre foreldre ville jo blitt ganske overrasket. Han er jo så snill da, det må jeg tilføye. Det er det jeg trenger nå, siden jeg tidligere har vært veldig uheldig. Kanskje det er meningen det skulle bli oss? Han er to år yngre, jeg er 33. Anonymkode: 79f1e...eff
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Våre mødre er gode venninner, så vi har kjent hverandre lenge. Plutselig etter flere år uten se hverandre så dukket vi begge to opp på en datingside og matchet. Vi skreiv mye til hverandre og traff hverandre for 3 uker siden. Vi hadde også en overnatting sammen... Men nå vil han møtes igjen, helt greit det. Så vil han også på langtur med meg, en weeekendtur. Nå er jeg bare så redd for at dette skal være kun sånn sexvenn opplegg? Han er jo som (nesten alle menn er) nokså opptatt av puppene og rumpa! Jeg vil jo finne kjærligheten og den verste følelsen er jo om man blir forelsket, så dumpet bare fordi de har hatt seg. Har dere tro på at han vil noe mer? Iom han vil reise med meg? Kan ikke si nei, for da blir det iallefall ingenting. Vi har jo funnet ut at dette er litt småkleint. Våre foreldre ville jo blitt ganske overrasket. Han er jo så snill da, det må jeg tilføye. Det er det jeg trenger nå, siden jeg tidligere har vært veldig uheldig. Kanskje det er meningen det skulle bli oss? Han er to år yngre, jeg er 33. Anonymkode: 79f1e...eff Jeg er veldig interessert i pupper og rumpe, betyr på ingen måte at jeg bare er ute etter sex. Jeg vil absolutt finne meg en kjæreste og fremtidig kone, så det skal du i alle fall ikke legge noe i. Når det kommer til om han er interessert i forhold, snakk med ham, dere er gamle nok til at dere må klare å snakke om slikt… -Mann,25 Anonymkode: 8dba3...95f 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 Det er vel ikke sånn at du er skjebnebestemt til å ramle på tissen hans om og om igjen, og at dette er noe som er helt ute av din kontroll? Hvis du er redd for bare å være en pulevenn, er det vel bare å knipe igjen beina til du vet hvor seriøs han er. Anonymkode: cf6c7...3df 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er vel ikke sånn at du er skjebnebestemt til å ramle på tissen hans om og om igjen, og at dette er noe som er helt ute av din kontroll? Hvis du er redd for bare å være en pulevenn, er det vel bare å knipe igjen beina til du vet hvor seriøs han er. Anonymkode: cf6c7...3df Nei, de er gjerne intr helt til sexen er unnagjort. Vi har hatt sex, så den er forbi uansett... Anonymkode: 79f1e...eff
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Finnes vel ikke noe bedre enn å være gode venner i bunn. Anonymkode: 490ba...561 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 Hvis han bare skulle funnet noen å knulle så burde han ikke gått for noen moren hans kjenner til og sånt 😆 synes du burde håpe på det beste her. En weekendtur høres ikke ut som bare en knullevenn? Det koster jo litt å reise bort og alt mulig. 😊 Anonymkode: 80346...19e 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis han bare skulle funnet noen å knulle så burde han ikke gått for noen moren hans kjenner til og sånt 😆 synes du burde håpe på det beste her. En weekendtur høres ikke ut som bare en knullevenn? Det koster jo litt å reise bort og alt mulig. 😊 Anonymkode: 80346...19e Så litt mener han med dette? Anonymkode: 79f1e...eff
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så litt mener han med dette? Anonymkode: 79f1e...eff Definitivt. Jeg synes han høres ordentlig interessert ut! Anonymkode: 80504...290 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvis han bare skulle funnet noen å knulle så burde han ikke gått for noen moren hans kjenner til og sånt 😆 synes du burde håpe på det beste her. En weekendtur høres ikke ut som bare en knullevenn? Det koster jo litt å reise bort og alt mulig. 😊 Anonymkode: 80346...19e Jeg ser poenget ditt, men dessverre har både jeg og venninner opplevd menn som inviterer på weekendturer og sydenturer selv om det etterpå viser seg at de kun ønsket "casual moro", og aldri vurderte det som noe seriøst.Så jeg synes ikke dette alene er nok å basere noen antakelse på, i alle fall ikke en antakelse som skaper forhåpninger! TS, hvordan var han da dere begynte å chatte? Hvem av dere tok første initiativ til å nevne seksuelle ting, og hvis det var han, hvor fort skjedde dette? Første dagen med chatting eller etter to uker? Anonymkode: 78d4d...287 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #10 Skrevet 4. desember 2021 Og et spørsmål til, hva foreslo han for første møte? Hjemmedate eller restaurant/kaffetreff? Anonymkode: 78d4d...287
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #11 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 4.12.2021 den 9.01): Og et spørsmål til, hva foreslo han for første møte? Hjemmedate eller restaurant/kaffetreff? Anonymkode: 78d4d...287 Han foreslo å ut. Nå denne gangen ville han hjem til meg. Så har han nå foreslått en tur i tillegg. Ser han kjæreste potensiale i meg tror du? Anonymkode: 79f1e...eff
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #12 Skrevet 6. desember 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Han foreslo å ut. Nå denne gangen ville han hjem til meg. Så har han nå foreslått en tur i tillegg. Ser han kjæreste potensiale i meg tror du? Anonymkode: 79f1e...eff Hjemmedate såpass tidlig lyser mer seksuelt ladede intensjoner, slik jeg ser det. Hvor lang tid inn i chatting etc begynte han med seksuell flørting? Kommentere sexy og nydelig kropp feks, eller å si at han har lyst på deg, eller nevne hva han liker i senga, slike ting? Anonymkode: 78d4d...287 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 9.40): Hjemmedate såpass tidlig lyser mer seksuelt ladede intensjoner, slik jeg ser det. Hvor lang tid inn i chatting etc begynte han med seksuell flørting? Kommentere sexy og nydelig kropp feks, eller å si at han har lyst på deg, eller nevne hva han liker i senga, slike ting? Anonymkode: 78d4d...287 Vi skal møtes ute igjen... Men han vil nok kose med meg. Det er jo i grunnen fristende fra min side også. Vi liker jo hverandre og da blir man automatisk mer gira. Anonymkode: 79f1e...eff
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #14 Skrevet 7. desember 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Vi skal møtes ute igjen... Men han vil nok kose med meg. Det er jo i grunnen fristende fra min side også. Vi liker jo hverandre og da blir man automatisk mer gira. Anonymkode: 79f1e...eff Du svarte ikke på spørsmålet mitt angående hvor lang tid han brukte før han vinklet samtalen deres over på sex... Han høres dessverre ut til å være hovedsaklig motivert av det seksuelle og ikke det romantiske. Hvis du også ønsker å ha sex med han, så er det jo bare å kjøre i gang! Problemet kommer dersom du har forhåpninger om noe mer, og om du da blir skuffet eller såret hvis han dabber interessen etter noen måneder med gøyal sex. Vil du føle deg brukt hvis det skjer? I såfall bør du holde buksene på en stund til. Anonymkode: 78d4d...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå