Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd for at andre blander seg i livet mitt og prøver å hjelpe meg. Jeg er på AAP nå, og de prøver å hjelpe meg med å få meg ut i jobb, noe jeg setter pris på men dette gjør meg svært angstfull, litt irritert og jeg er engsetelig hele tiden. Jeg vil ha kontroll over slike ting selv, og jeg vil finne meg jobb selv. Jeg klarer ikke en hverdag der jeg er ekstrem angstfull fordi noen andre hjelper meg. Det ødelegger meg. Kan jeg si i fra om at jeg kan søke jobber selv?

Anonymkode: 80371...d9e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet er jo om du egentlig søker på jobber eller ikke. Kanskje du også har gått lenge uten jobb, og det er derfor andre maser på deg? Om du skal kontrollere til punkt og prikke hvilken jobb du ikke vil ha, er det ofte for en med angst veldig lite jobber som står igjen som passer dine kriterier.

Så kanskje du kan åpne deg selv litt mer for hvilken type jobb du ser deg selv i? Og åpne deg litt mer for at andre kan hjelpe deg? Det virker ut fra inlegget ditt at du sliter med angst, men om du ikke gjør det så beklager jeg for misforståelsen.

Anonymkode: 3a518...e06

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Spørsmålet er jo om du egentlig søker på jobber eller ikke. Kanskje du også har gått lenge uten jobb, og det er derfor andre maser på deg? Om du skal kontrollere til punkt og prikke hvilken jobb du ikke vil ha, er det ofte for en med angst veldig lite jobber som står igjen som passer dine kriterier.

Så kanskje du kan åpne deg selv litt mer for hvilken type jobb du ser deg selv i? Og åpne deg litt mer for at andre kan hjelpe deg? Det virker ut fra inlegget ditt at du sliter med angst, men om du ikke gjør det så beklager jeg for misforståelsen.