Gå til innhold

polarbrød

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva syns dere om å spise polarbrød m smør på som lunsj, og utover dag på jobben??

Er det mer usunt enn vanlig brød.

Hvis jeg først kjøper ei pakke, så spiser jeg den som regel opp. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Polarbrød inneholder hvetemel, konserveringsstoffer og fett. Så noe særlig sunt er det nok ikke. Kjøp deg heller noe grovt knekkebrød (rugsprø er veldig godt).

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Polarbrød inneholder hvetemel, konserveringsstoffer og fett. Så noe særlig sunt er det nok ikke. Kjøp deg heller noe grovt knekkebrød (rugsprø er veldig godt).

Nå finnes det jo faktisk flere typer polarbrød. Den du snakker om her er den fineste.

Skrevet

Ok. Men uansett vil jeg tro at også disse grovere har hvetemel som hovedbestandel. I tillegg til konservering og fett.

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Ok. Men uansett vil jeg tro at også disse grovere har hvetemel som hovedbestandel. I tillegg til konservering og fett.

Jepp!

Skrevet

For meg er Polarbrød som en slags vafler, og jeg bruker det på samme måte. :) Jeg ville IKKE spist det til daglig, uansett type.

Skrevet

Hvis du spiser opp ei hel pakke polarbrød på jobben hver dag (ansett type) med smør gir jo det mye mer kalorier enn om du holder deg til 2 skiver brød til lunsj og et eple feks.

Og økt kaloriinntak fører som kjent til vektoppgang.....

Skrevet

ok.. sliter ikke med vekta, men er bare så frelst i disse polarbrødene..hmm..

Får ut å trene litt ekstra etter jobb i dag da..så går det vel opp i opp,...

Skrevet

Også har det selvfølgelig noe å si hvilket kjønn du er og er du stor, liten, muskuløs, aktiv, stillesittende, alder, osv. osv. :)

Skrevet

Yes, som niste på jobb finnes det ikke et bedre alternativ. hehe :) Er jo bare å spise da. Spiser det jo ikke HVER dag, har selvfølgelig med trauste brødskiva ibalndt også. eller litt gulerøtter.

Er jente, ikke overvektig, og over middels aktiv tenker jeg.

Er vel ikke SÅ farlig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...