Gå til innhold

Sven O og Renate sammen igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dum Perignon
Skrevet (endret)

...

Endret av Dum Perignon
Skrevet

Ja... NÅ ble jeg skikkelig glad altså!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Fantastisk. Dette skal jeg feire. Nå skal jeg invitere til svenno-party, hvor alle stiller med løsskjegg, grusom dialekt og alle får lov å være dritings, selvfølgelig. Og så skal vi ha stripper. Detta var utrolig moro. Jeg gleder meg stort på deres vegne. Husk; Selv idioter fortjener å være lykkelige.

Skrevet
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1132071.ece

jaja :roll:

De lommeboka begynner vel å bli slunkne igjen, og trenger påfyll eller flere gratis ferieturer betalt av  fra se og hør og/eller andre ukeblader. Om noen måneder leser vi sikkert at de skal skilles igje.

Såpeoperan fortsetter  :ler:

fOR EN VIKTIG BEGIVENHET TIL DET nORSKE FOLK.Er det så viktig for noen å referere slik dritt her inne? Folk leser om det om de ønsker det selv.

Skrevet

Snakk om å koke suppe på spiker - eller var det søtsuppe?

Skrevet
De lommeboka begynner vel å bli slunkne igjen, og trenger påfyll eller flere gratis ferieturer betalt av  fra se og hør og/eller andre ukeblader. Om noen måneder leser vi sikkert at de skal skilles igje.

:hoho: Det tenkte jeg også!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

WEEEEEEE! De er bare SÅ søte sammen, altså! :ironi::ler:

Jaja.. :roll:

Forresten ser hu dama ganske sliten ut til å være 34 år.. Var sikker på at det var trykkfeil første gang jeg leste det :klø:

Skrevet
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1132071.ece

jaja :roll:

Det er stygt, men sånn tenkte jeg også. jaså, hun føler ikke at hun fikk sine velfortjente femten minutter i rampelyset, så hun prøver igjen... uff

Skrevet

Synes nesten synd på Mette- Marit som har en sånn PR-kåt far. De syntes sikkert at det ble for stille rundt dem :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...