Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #1 Skrevet 11. oktober 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1132071.ece jaja De lommeboka begynner vel å bli slunkne igjen, og trenger påfyll eller flere gratis ferieturer betalt av fra se og hør og/eller andre ukeblader. Om noen måneder leser vi sikkert at de skal skilles igje. Såpeoperan fortsetter
Gjest Dum Perignon Skrevet 11. oktober 2005 #2 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) ... Endret 12. oktober 2005 av Dum Perignon
Mini_me Skrevet 11. oktober 2005 #3 Skrevet 11. oktober 2005 Ja... NÅ ble jeg skikkelig glad altså!!!!!!!!!!!!
Nick Etmitt Skrevet 12. oktober 2005 #4 Skrevet 12. oktober 2005 Fantastisk. Dette skal jeg feire. Nå skal jeg invitere til svenno-party, hvor alle stiller med løsskjegg, grusom dialekt og alle får lov å være dritings, selvfølgelig. Og så skal vi ha stripper. Detta var utrolig moro. Jeg gleder meg stort på deres vegne. Husk; Selv idioter fortjener å være lykkelige.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #5 Skrevet 12. oktober 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1132071.ece jaja De lommeboka begynner vel å bli slunkne igjen, og trenger påfyll eller flere gratis ferieturer betalt av fra se og hør og/eller andre ukeblader. Om noen måneder leser vi sikkert at de skal skilles igje. Såpeoperan fortsetter ← fOR EN VIKTIG BEGIVENHET TIL DET nORSKE FOLK.Er det så viktig for noen å referere slik dritt her inne? Folk leser om det om de ønsker det selv.
Gjest jamsi Skrevet 12. oktober 2005 #6 Skrevet 12. oktober 2005 Snakk om å koke suppe på spiker - eller var det søtsuppe?
Cupcake Skrevet 12. oktober 2005 #7 Skrevet 12. oktober 2005 De lommeboka begynner vel å bli slunkne igjen, og trenger påfyll eller flere gratis ferieturer betalt av fra se og hør og/eller andre ukeblader. Om noen måneder leser vi sikkert at de skal skilles igje. Såpeoperan fortsetter ← Det tenkte jeg også!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. oktober 2005 #9 Skrevet 13. oktober 2005 WEEEEEEE! De er bare SÅ søte sammen, altså! Jaja.. Forresten ser hu dama ganske sliten ut til å være 34 år.. Var sikker på at det var trykkfeil første gang jeg leste det :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #10 Skrevet 13. oktober 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1132071.ece jaja De lommeboka begynner vel å bli slunkne igjen, og trenger påfyll eller flere gratis ferieturer betalt av fra se og hør og/eller andre ukeblader. Om noen måneder leser vi sikkert at de skal skilles igje. Såpeoperan fortsetter ← Det er stygt, men sånn tenkte jeg også. jaså, hun føler ikke at hun fikk sine velfortjente femten minutter i rampelyset, så hun prøver igjen... uff
Lurvina Skrevet 13. oktober 2005 #11 Skrevet 13. oktober 2005 Synes nesten synd på Mette- Marit som har en sånn PR-kåt far. De syntes sikkert at det ble for stille rundt dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå