Gå til innhold

Forholdet til ex når det var baby på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår det slik at menn har det for vane å stikke av meg ny kjæreste når kona er gravid … dersom du kjenner noen eller har opplevd dette selv: hvordan er forholdet mellom dere nå, og mellom han og barnet ? 
Min situasjon er slik : gift på 5. året . 4 barn med ex, der han fant seg ny under siste graviditet. Ny dame nekter han samvær med baby, og tildels med de andre barna. Nekter også oss å ha kontakt . 

Anonymkode: cc4d9...cf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn har ikke "for vane" å stikke av når kona er gravid nei...er man gift og har barn sammen, så må man jo uansett på FVK for å diskutere samvær og få på plass en avtale.

Jeg ville ikke fokusert på hva hans nye dame vil. Det er han som bestemmer over sitt liv. Antakeligvis dytter han bare skylden over på henne fordi han er konfliktsky.

Anonymkode: 36299...0cc

• Liker 17
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ny dame nekter han samvær med baby, og tildels med de andre barna. Nekter også oss å ha kontakt . 

Feilen ligger hos eksen din, ikke den nye dama.

Ellers kjenner jeg ikke til noen menn som har stukket av mens kona er gravid. Visste heller ikke at det var vanlig andre steder enn i min omgangskrets. 

Skrevet

Ingen har dette som en vane, nei. Noen er rett og slett veldig uheldig, med hvem de velger å få barn med. Og her ser jeg at dette gjelder deg, TS! 

Som sagt ovenfor her, problemet er ikke den nye dama, problemet er eksen din. Det er han som stakk fra dere, han som sviktet deg, han som forlot barna sine. Hvis det blir sagt at noen ikke vil ha kontakt eller samvær, er det nok han selv - for han bestemmer over eget liv. Kjæresten er sikkert sjalu, ja, umoden? Hvem vet. 

• Liker 2
Skrevet

Problemet her er barnas far som gir faen og ikke oppfyller sine forpliktelser ovenfor sine barn!

Meeen slike kvinnfolk som blir sammen menn som gir faen i ungene sine er det noe fundamentalt galt med. Man er ikke riktig skrudd sammen når man er sammen en slik mann.

Anonymkode: 94f4d...c49

• Liker 7
Skrevet

Skjedde med meg. Vi samarbeider bra om barna, og hans forhold til barna er veldig bra. 

Anonymkode: 1ed3c...bd0

Skrevet

Helt sikker på at det er nye dama som nekter han? Slike feige mannfolk har en tendens til å legge skylda på andre. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skjedde med meg. Vi samarbeider bra om barna, og hans forhold til barna er veldig bra. 

Anonymkode: 1ed3c...bd0

Takk for svar ! Hvordan samarbeida dere bra ift baby ? Hvor mye såg han babyen og når starta dere samvær i hans bolig ?

Anonymkode: cc4d9...cf8

Skrevet

Da jeg og eks samarbeidet om baby så traff han babyen annen hver dag omtrent. Da baby var 10 mnd var det første overnatting på en natt i uken. Da baby var 13 mnd var det treff 2 dager i uken pluss at han hadde annen hver helg. Vi økte til 40% samvær med tiden.

Men det innebærer at far ønsker samvær og syns det er viktigere enn andre relasjoner. Ei annen jeg kjenner til har babyen 100% alene og far bruker aldri tid med babyen. Fordi han ikke ønsker det. 

Anonymkode: 6ecf5...0bf

Skrevet

Min ekssvoger var utro mens min svigerinne gikk gravid, og flyttet til nykjæresten da baby var to måneder. 

De hadde et ekstremt betent samarbeid de første årene, som gradvis ble bedre. Nå er barnet 12 og de samarbeider veldig godt. 

Anonymkode: 02211...291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...