Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle,

Jeg skal begynne å studere i løpet av neste halvvår. Jeg lurer rett og slett på hvordan man  finner personer som man passer med personlighetsmessig. Jeg har et ønske om å finne en studentvennegjeng med mix av kjønn som jeg ikke ‘mister’ etter en ferie eller lignende. Vet at jeg ikke er alene om å føle at jeg kan bli litt mye til tider, tar gjerne imot tips for å ‘dempe’ egen personlighet også.

Takk for svar.

Anonymkode: 6aa78...755

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen garanti på å få varige venner. Det du bør gjøre er å bli kjent med flest mulig. Ikke dømme noen før du har blitt litt kjent. De som henger igjen etter en stund er de du liker best og har mest til felles med. De andre faller av etter hvert. 

Anonymkode: ad0e4...7e0

Skrevet

Du får ikke langvarige venner gjennom å dempe din personlighet. Du få finne folk som liker deg akkurat som du er og det gjør du gjennom å møte flest mulig. Ikke hold deg til en gruppe bare fordi det er trygt, men fordi dere fungerer fint sammen. 

Anonymkode: eba31...078

• Liker 1
Skrevet

Bare vær deg selv, det er beste måten å finne venner som passer deg. Det finnes ingen garantier så som oftes er man bare heldig at man matcher med noen som gjør det til varig vennskap. 

Anonymkode: 6e986...99b

Skrevet

Enig med de andre - vær deg selv, vær nysgjerrig, ta initiativ til å møte andre og være med på ting. Man får ikke venner av å sitte hjemme alene på hybelen. Mine venner fra studietiden er fremdeles noen av mine nærmeste venner, 15 år etter at vi ble ferdige, selv om vi nå er spredt i flere land. Vi meldes nesten daglig og møtes minst en gang i året. Kos deg som student! Det er en tid du aldri får tilbake. ❤️

Anonymkode: 91d64...fcc

Skrevet

Ts. Takk for gode svar! Skal lese gjennom flere ganger og ta det til meg! 

Anonymkode: 6aa78...755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...