Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt betatt av en mann som er 15 år eldre enn meg, per dags dato er jeg 21 og han 36. Sexen vi har er helt fantastisk og samtalen flyter bra, JEG føler ihvertfall at vi har en kjemi. Vi har møttes et par ganger nå, og jeg kjenner at jeg ikke får nok av han. Jeg har forsøkt å spore samtalen over til hva han vil ha ut av dette, men får ikke et konkret svar. I tillegg er jeg er redd for å skremme han vekk! Jeg har i over en lenger periode søkt etter noe som kan bli seriøst, men merker at å aktivt søke ikke er til hjelp. Jeg vil heller ikke sløse tid og følelser på en mann som ikke vil ha noe med meg å gjøre, annet enn sex. Fordi jeg vet at jeg kommer til å bli knyttet til han på en eller annen måte. Hva skal jeg gjøre? Jeg føler ikke for å mase eller presse han til noe, men er det det som må til? 

Anonymkode: 06831...b18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bruker deg. Han er ikke moden nok til å få noen på sin egen alder. 

Nyt 20 åra og ha det gøy. Bygg opp karrieren din. 

Ikke kast bort dine beste er år med eldre menn som bare vil bruke deg for sex. 

Anonymkode: b7a21...928

• Liker 15
Skrevet

Dette kan umulig være sant? Kvinner forelsker seg jo aldri i eldre menn, og menn på 30 vil garantert bare ha gamle utdaterte damer på over 30 uansett, helst med litt bart og. Hvis ikke er de pedo og incel med kvinneforaktende holdninger. Så er du sammen med en pedo og incel med kvinneforaktende holdninger? Eller må bare flertallet av damene her inne innse at damer med 10 år eldre kjæreste er naturlig?

Ts, du skal bare fortsette sånn som det er nå og nyt at du er attraktiv og ettertraktet blant gode, modene menn. Du har det jo fint så hvorfor la deg overøse med bekymringer?

Anonymkode: 094f6...cf2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette kan umulig være sant? Kvinner forelsker seg jo aldri i eldre menn, og menn på 30 vil garantert bare ha gamle utdaterte damer på over 30 uansett, helst med litt bart og. Hvis ikke er de pedo og incel med kvinneforaktende holdninger. Så er du sammen med en pedo og incel med kvinneforaktende holdninger? Eller må bare flertallet av damene her inne innse at damer med 10 år eldre kjæreste er naturlig?

Ts, du skal bare fortsette sånn som det er nå og nyt at du er attraktiv og ettertraktet blant gode, modene menn. Du har det jo fint så hvorfor la deg overøse med bekymringer?

Samtykke er en løgn

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har mistenkt at det bare er sex han bruker meg for, men samtidig føler jeg det er noe mer - han tar seg trossalt tid til meg i en hektisk hverdag/ uke. Han strekker seg nogenlunde langt og overøser meg med oppmerksomhet, nærhet og komplimenter. Hvem gjør noe slikt med noen de bare bruker for intimitet?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dette er faktisk sant, tro det eller ei. Han er heller ikke pedofil, da jeg er en voksen kvinne. Jeg prøver å nyte det, men jeg har vel en fæl tendens til å overtenke situasjoner. Jeg vil bare ikke bli for knyttet til en person som ikke vil ha noe mer med meg å gjøre etter et par måneder…

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Samtykke er en løgn

Wow, denne boken fanget faktisk oppmerksomheten min

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mistenkt at det bare er sex han bruker meg for, men samtidig føler jeg det er noe mer - han tar seg trossalt tid til meg i en hektisk hverdag/ uke. Han strekker seg nogenlunde langt og overøser meg med oppmerksomhet, nærhet og komplimenter. Hvem gjør noe slikt med noen de bare bruker for intimitet?

Hvor møtte du denne mannen ? Hvor ofte treffes dere?

Anonymkode: 238d4...3d9

Skrevet

Det kan være et tegn på at han bare vil ha intimitet, for han gir deg jo ikke et konkret svar på hva han egentlig vil med dette. 

Det han gjør er å love-bomber deg, dette gjør alle menn(og sikkert kvinner) , som vil ha deg tildels rundt lillefingeren. Og jeg tenker at en så voksen mann, ville ikke ha innledet en seriøs relasjon hvor sex var i fokus etter bare ett par møter. Det er vel regel nr #1 hvis du faktisk vil ha noe langvarig og seriøst! 

Jeg tenker at her må du være konkret med HVA du vil, og HVA du er på utkikk etter. Skremmer du han bort er det fordi han faktisk ikke er interessert. 

Lykke til :)

• Liker 7
Skrevet

Menn kan godt bruke tid på og overøse med komplimenter uten at det trenger å bety noe spesielt. Det du må se på er handlingene hans. Lar han deg treffe venner? familie? Er dere i offentligheten sammen? Hvis han ikke gjør slike ting etterhvert, da har du svaret ditt. 

• Liker 2
Skrevet

Har dere sex hver gang dere er sammen ? Hva gjør dere når dere henger?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror dessverre at han bruker deg og ikke er interessert i noe seriøst. Grunnen til at jeg tror det er pga når du er 21 og han 36 er det veldig stor forskjell på modenheten deres og hvor i livet dere er. Hadde dere vært eldre hadde det vært noe annet. Men du er ganske ung enda. 

Anonymkode: 83d24...5bc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har blitt betatt av en mann som er 15 år eldre enn meg, per dags dato er jeg 21 og han 36. Sexen vi har er helt fantastisk og samtalen flyter bra, JEG føler ihvertfall at vi har en kjemi. Vi har møttes et par ganger nå, og jeg kjenner at jeg ikke får nok av han. Jeg har forsøkt å spore samtalen over til hva han vil ha ut av dette, men får ikke et konkret svar. I tillegg er jeg er redd for å skremme han vekk! Jeg har i over en lenger periode søkt etter noe som kan bli seriøst, men merker at å aktivt søke ikke er til hjelp. Jeg vil heller ikke sløse tid og følelser på en mann som ikke vil ha noe med meg å gjøre, annet enn sex. Fordi jeg vet at jeg kommer til å bli knyttet til han på en eller annen måte. Hva skal jeg gjøre? Jeg føler ikke for å mase eller presse han til noe, men er det det som må til? 

Hvorfor tenner menn på unge bimboer? Hohoho

VG 29/11-21: "Hvordan i all verden kan kloke og modne menn, med all sin erfaring, sterke sosiale og samfunnsmessige engasjement, falle for unge, vakre bimboer, spør kvinne (48)" - uten at jeg får lest VG artikkelen som er bak betalingsmur.

Men her kommer svaret som jeg ikke tror dere finner i VGs spalter.

Menneskets hjerne er biologisk programmert til hele tiden å være på utkikk etter den perfekte partner til å føre arten videre.

Midge Wilsonprofessor i psykologi og kvinnestudier ved DePaul University i Chicago sier at alle menn vurderer helt automatisk «reproduksjonsegnethet» for alle kvinner de møter. Smal midje og brede hofter med målene mellom midje og hofter på nøyaktig 7 til 10 er attraktivt. Det vil si at menn mener kvinner er mest attraktive når midjens omkrets er 70 prosent av omkretsen til hoftene. Da er kvinnen egnet til å føde barn.

Vrikkende hofter og små skritt

Studier ved University of Portsmouth fra 2018 tyder på at en kvinnes bevegelse er like viktige faktorer for oppfattelsen av skjønnhet som et vakkert ansikt og en slank figur.

Forskerne filmet og analyserte bevegelsene til 37 ulike kvinner som alle var kledd likt og med markører på klærne. 50 personer rangerte deretter personene basert blant annet på video hvor kun markørene var synlige.

Resultatet viste at menn mener at kvinner som vrikker på hoftene og går med små skritt blir oppfattet som mest attraktive.

En lys stemme

Forskere ved University College London har funnet ut at kvinner med lyse stemmer oftere oppfattes som mer attraktive av menn. Den lyse stemmen signaliserer ungdom, og dermed oppfattes det underforstått som et tegn på helse og evner til å føde barn.

Kvinner som smiler oppfattes av menn som tiltrekkende, og det blir bare sterkere hvis tennene er hvite. Det viser forskning fra University of British Columbia i Canada.

Kvinner med langt og sunt hår

Ifølge Business Insider har tysk forskning vist at kvinners hår spiller en stor rolle om menn oppfatter kvinner som attraktive. Langt, tykt og sunt hår oppfattes som attraktivt fordi det signaliserer fysisk helse, ungdom og altså igjen evnen til å føde barn.

Kvinner i rødt

Fargen rød har en ekstremt stor effekt på den måten kvinner oppfattes av menn. En rød kjole, en rød bluse, et rødt tørkle - alt oppfattes ubevisst som mer attraktivt, akkurat som det gjør hos en lang rekke andre dyr. Rødt signalerer paringslyst, brunst og seksualitet – og dette påvirker mannens underbevisste vurdering av kvinnens «reproduksjonsevner»

Anonymkode: 23ff6...3e5

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Wow, denne boken fanget faktisk oppmerksomheten min

Hun er da myndig , denne boken tar for seg en relasjon mellom barn og voksen.

Om Samtykket

Første gang hun møter G., den nesten 50 år gamle, berømte forfatteren, er hun 13 år. Snart begynner det å komme brev fra ham, noen ganger to om dagen. Oppmerksomheten bøter på tomrommet etter faren som har forlatt henne, jentas lengsel etter å bli sett. Hun forelsker seg, de innleder et forhold. Forfatterens fremskutte posisjon gir ham godvilje i omgivelsene: Moren, det litterære miljøet - og etter hvert også politiet - ser en annen vei. Og grepet G. fester om jentas liv, blir stadig sterkere. Hun blir 14, 15, 16 og aner ikke lenger hvem hun er. Men hun vet at han skriver om henne, og om dem, i de svarte skinnbøkene sine. Notatene hans blir grunnlaget for mange utgivelser - grotesk forvridde fortellinger om forholdet deres, som hjemsøker henne langt inn i voksen alder. Med «Samtykket» går Vanessa Springora i rette med en kultur som i tiår har lukket øynene for overgrep mot barn. Denne fortellingen har bidratt til å endre Frankrike, både polemisk og juridisk.

Endret av HansErik
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samtykke er en løgn

Men førøvrig har dette ingenting med TS sin situasjon å gjøre, i boken snakker vi om en 13 åring, ikke en myndig stemme beretiget sexuelt lovlig kvinne på 21år. 

Anonymkode: 23ff6...3e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han ofrer ingenting for dette. Han vet hva han må gjøre. 

Les gjerne litt om Grooming

Dette er mest kjent for seksualforbrytere som går etter barn, men mange voksne bruker også disse teknikken på andre voksne. 

Skrevet

Hva du skulle gjort: ikke hatt sex med ham. Hadde han vært seriøs så hadde du vært verdt å vente på. Og når han ikke klarer svare ordentlig når du spør så er du intet annet enn knulledukka hans. 

Anonymkode: 192f8...bb8

Skrevet
  • Victims believe theyre the problem. The groomer is such a master-propagandist, he/she has groomed the victim to believe he/she (the victim) is the problem.
  • Victims take responsibility for causing the abuse.
  • Victims assume they are the only ones being victimized.
  • Victims are ashamed that it is happening and just pretend that everything is fine.

Jeg er 34 år og for oss er 20-åringer barn. Han har levd 18 år utenfor hjemmet sitt som voksen, du har levd 3.

Ingen normale 30-åringer synes dette er akseptabelt. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis han ikke er moden nok for sin egen alder, men moden nok for ei på 24 så er det jo perfect match? Da er det jo ingen som vil bli brukt? 

Anonymkode: dc7c3...1b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva du skulle gjort: ikke hatt sex med ham. Hadde han vært seriøs så hadde du vært verdt å vente på. Og når han ikke klarer svare ordentlig når du spør så er du intet annet enn knulledukka hans. 

Anonymkode: 192f8...bb8

Han burde aldri ha hatt sex med henne. Hun er ung og ganske forståelig ikke skjønner hvorfor dette ikke er galt. Fordi hun ikke er 36 år. Det er han som har ansvaret her, men det er bra Ts lærer så hun kan unngå dette i fremtiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...