AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Jeg har vært mye syk med blant annet diaré hele denne mnd, så det kan faktisk hende at jeg ikke er så beskyttet mot graviditet. De 4 siste dagene har jeg slitt med kulde, selv om alle andre er varme så er jeg iskald. Jeg er kvalm og reagerer litt på lukter og konsistens, men har tenkt at det var noe med sykdom denne mnd. Så har jeg hver kveld sterke smerter i bekkenområdet og nedover lårene. Jeg tenkte det var noe med diaré å gjøre. Helt til samboer sa i går kveld at jeg har fått større pupper. I tillegg var de veldig ømme og tålte ikke så mye som jeg pleier. Mensen skal komme innen tirsdag, men mest sannsynlig mandag. Men siden jeg har slitt med diaré hele måneden så kan det hende p pillene ikke har blitt tatt opp i kroppen og skapt tidlig el. Etter hva jeg har lest, altså. Alle disse symptomene blir verre utover dagen og er verst før jeg sovner på kvelden. I tillegg har jeg ikke hatt sjans til å holde meg våken lengre enn til barna sovner rundt kl 19. Kan jeg ta test nå? Eller kan dette skyldes andre ting? Anonymkode: 8f1a7...7bd
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 Jeg har testet positivt 4 og 5 dage før mensen, så du kan jo prøve en test Anonymkode: cce48...eee
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har testet positivt 4 og 5 dage før mensen, så du kan jo prøve en test Anonymkode: cce48...eee Ja, jeg må bare få handlet en test. Kikket i går på den lille lokale butikken, men fant ingen test. Så får ta meg en kjøretur i dag. Føler meg ikke gravid nå på morgenen da. Anonymkode: 8f1a7...7bd
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 Da har du ikke lest pakningsvedlegget. Anonymkode: 919c4...113 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #5 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da har du ikke lest pakningsvedlegget. Anonymkode: 919c4...113 Nei, da har jeg ikke det. Er ikke dette noe legene bør informere om også. Sist jeg gikk på p piller var fra 2009 til 2014, jeg visste ikke det da heller. Hadde ofte diaré, men ble ikke gravid. Anonymkode: 8f1a7...7bd
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #6 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, da har jeg ikke det. Er ikke dette noe legene bør informere om også. Sist jeg gikk på p piller var fra 2009 til 2014, jeg visste ikke det da heller. Hadde ofte diaré, men ble ikke gravid. Anonymkode: 8f1a7...7bd Det er ditt ansvar å lese pakningsvedlegget. Anonymkode: f4784...2c8 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #7 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, da har jeg ikke det. Er ikke dette noe legene bør informere om også. Sist jeg gikk på p piller var fra 2009 til 2014, jeg visste ikke det da heller. Hadde ofte diaré, men ble ikke gravid. Anonymkode: 8f1a7...7bd Nei, legene kan ikke bruke tid på å informere alle om alle potensielle bivirkninger de kan få. Alle voksne burde vite at man skal lese pakningsvedlegget før man begynner på nye medisiner. Anonymkode: 25339...8a7 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #8 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei, legene kan ikke bruke tid på å informere alle om alle potensielle bivirkninger de kan få. Alle voksne burde vite at man skal lese pakningsvedlegget før man begynner på nye medisiner. Anonymkode: 25339...8a7 Det med diaré er jo ikke en bivirkning. Det er en sykdom jrg har fått utenom. Jeg trodde det bare var slik at ved oppkast tar man ny tablett. Når jeg er inn og ut hos legen pga slik sykdom så kunne de jo informert om at p pillene ikke vil bli tatt opp og. Anonymkode: 8f1a7...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå