AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Jeg bestilte noe greier til ca 500 kr fra utlandet for evigheter siden. Jeg kontakter nettbutikken som vil at jeg skal tracke pakken, noe jeg selvsagt har gjort. Jeg kontaktet også posten. Tracking sier at den er levert, men ikke til kunden. Posten sin kundeservice forteller at den har ankommet Norge, men vet ikke hvor den har blitt av etter det. De tror den kan ha blitt returnert eller bare borte. Uansett. Nå beklager selvsagt nettbutikken dette og tilbyr å tilbakebetale 35% av beløpet. Har jeg egentlig krav på 100%? Dette er jo ikke min feil Anonymkode: d23b2...d2b
Gjest Acer Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 (endret) Er nok beslaglagt av Tollvesenet ! Endret 3. desember 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Dette var en jakke, så det kan jeg i såfall ikke forstå.. Ts Anonymkode: d23b2...d2b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Hvor sier trackingen at den er levert, da? Anonymkode: ba914...3b0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Det sto den var "utlevert", men da jeg snakka med posten kunne de se i systemene sine at det var den ikke. Ikke til meg, i allfall. Den var havna på en bil et eller annet sted i Norge, men mer visste de ikke fordi det var brevpost, ikke pakke. Jeg skjønner det ikke, og det gjorde ikke fyren på kundeservice heller. Anonymkode: d23b2...d2b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det sto den var "utlevert", men da jeg snakka med posten kunne de se i systemene sine at det var den ikke. Ikke til meg, i allfall. Den var havna på en bil et eller annet sted i Norge, men mer visste de ikke fordi det var brevpost, ikke pakke. Jeg skjønner det ikke, og det gjorde ikke fyren på kundeservice heller. Anonymkode: d23b2...d2b Sendinger med posten kan man få erstattet, men det må selger ta seg av og ikke mottaker. Anonymkode: 18a55...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 Takk. Må prøve å overbevise nettbutikken om det! Ts Anonymkode: d23b2...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå