AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Har oppfølgningstime neste uke, men passer dårlig. Er redd for at hvis jeg sier det ikke passer at jeg ikke får timen i det hele tatt, men det er vel ikke mulig bare fordi det ikke passer? kan jeg ringe og si jeg ikke kan neste uke, men kan uka etter det? Har så mye angst for å ringe og spørre om ting Anonymkode: ffa28...a36
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har oppfølgningstime neste uke, men passer dårlig. Er redd for at hvis jeg sier det ikke passer at jeg ikke får timen i det hele tatt, men det er vel ikke mulig bare fordi det ikke passer? kan jeg ringe og si jeg ikke kan neste uke, men kan uka etter det? Har så mye angst for å ringe og spørre om ting Anonymkode: ffa28...a36 Leste på brevet at man kunne utsette time men at det kan ta lenger tid å få time igjen. Men det går helt greit for min del Anonymkode: ffa28...a36
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har oppfølgningstime neste uke, men passer dårlig. Er redd for at hvis jeg sier det ikke passer at jeg ikke får timen i det hele tatt, men det er vel ikke mulig bare fordi det ikke passer? kan jeg ringe og si jeg ikke kan neste uke, men kan uka etter det? Har så mye angst for å ringe og spørre om ting Anonymkode: ffa28...a36 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Leste på brevet at man kunne utsette time men at det kan ta lenger tid å få time igjen. Men det går helt greit for min del Anonymkode: ffa28...a36 Ja det kan jo ta noen måneder da.. men.. Spørs jo om det er så lurt hvis det er noe viktig? Anonymkode: 95370...66b 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #5 Skrevet 3. desember 2021 Husk at du må si fra på telefon minst 24 timer i forveien (eller fredag hvis timen er på mandag). Hvis du ikke gjør dette må du betale for timen, og som de over sier så kan det ta lang tid før du får ny time. Anonymkode: 9e89c...997 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #6 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Husk at du må si fra på telefon minst 24 timer i forveien (eller fredag hvis timen er på mandag). Hvis du ikke gjør dette må du betale for timen, og som de over sier så kan det ta lang tid før du får ny time. Anonymkode: 9e89c...997 Går bra. Er bare kontrolltime på en operasjon som ble gjort 1 år siden Anonymkode: ffa28...a36
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #7 Skrevet 3. desember 2021 Du kan utsette timen ja. Men du må gjøre det 48 timer før, hvis ikke blir du belastet for timen. Ring så fort som mulig, så de kan sette opp andre folk på den timen, så ber du om ny time. Klart det er lov å avbestille Anonymkode: ca414...106
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #8 Skrevet 13. desember 2021 Ja, det er fullt mulig. Bare husk på tidsfristen. Hvis ikke blir det som hovedregel egenandel. Anonymkode: 5aee8...cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå