Egenskap Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Hva er grunnen at du som uvaksinert snudde nylig i din bestemmelse til likevel å vaksinere deg?
Lovis Fenja Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 Jeg kan svare på vegne av en kollega, som absolutt ikke ville. Hun var redd det skulle bli trøbbel hvis barna hennes måtte på sykehus og de ikke kunne være med. Det var det som tippet henne over, selv om hun fikk urolige bein etter første sprøyte. Håper det ikke kommer noe verre enn de første dagers sykdomsfølelse etter andre. Jeg, som har ungdommer, kommer aldri til å ta den. Meg må de isåfall hente med makt og holde nede mens de setter sprøyta. 7
Gjest theTitanic Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 Flere jeg vet om som fikk mye bivirkninger av dose 2 vil nekte dose 3 og 4. Sånn det ligger ann nå med flere doser og årlig oppfølging så er risikoen for å bli syk av korona mye mindre enn å bli syk av bivirkningene.
Hedy Lamarr Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 Jeg vaksinerte meg så snart jeg kunne, men en kompis som bor i utlandet vaksinerte seg først da det landet innførte bruk av vaksinepass. 1
MorTil2 Skrevet 3. desember 2021 #5 Skrevet 3. desember 2021 Jeg ombestemte meg at folk begynte å reise og ble mer uforsiktig i sommer. Frem til da hadde jeg følt meg ganske trygg. Så for meg handler det ikke så mye om selve sykdommen, men mer om hvordan folk oppfører seg. Jeg kommer ikke til å ta dose 3. Med mindre det er avgjørende for koronapasset. 1
Tunique Skrevet 3. desember 2021 #6 Skrevet 3. desember 2021 Ja, men på den andre siden, ser jeg flere dobbel vaksinerte som ikke kommer til å ta flere doser 1
Anbefalte innlegg