AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1 Skrevet 3. desember 2021 Der det kun er bra å bo der om du er rik Jeg bodde der i et år før jeg flyttet tilbake igjen. Fikk ikke noe hjelp der. Men har utdanning nå til å studere Høgskole eller Universitet, men elendig opplevelse der. Anonymkode: a2e50...18c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 Du bodde der uten å jobbe eller studere? Ikke rart at du hadde et kjipt år da vel? Jeg studerte i Bergen og elska byen! Kanskje det beste året i livet mitt ❤️ Anonymkode: a31a6...d50 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bodde der uten å jobbe eller studere? Ikke rart at du hadde et kjipt år da vel? Jeg studerte i Bergen og elska byen! Kanskje det beste året i livet mitt ❤️ Anonymkode: a31a6...d50 Har fagbrev i IKT. Prøvde et år å finne jobb der jeg bodde men var umulig å finne jobb der. Men jeg fikk iallfall hjelp til å finne plass å bo og støtte. Prøvde å flytte til Bergen for å se om lykken ville snu meg. Eneste jobb jeg ble tilbydt er "Sweatshop Arbeid" altså såg veldig nedgraderendes ut så jeg sa nei til den jobben. Jobbet i plassen jeg jobbet før. Men uansett fordi jeg sa nei til en jobb som såg ræva ut så kuttet de støtten så jeg kunne ikke betale personen jeg bodde hos. Så bestemte for å flytte tilbake. Uansett, ræva by. Men klarte uansett å få karakter jeg manglet som jeg strøk i, for å gå videre på høyere utdannelse i Høgskole og Universitet, som jeg skal studere neste år. Trondheim tror jeg eller Gjøvik. Men Bergen er elendig rikmansby Anonymkode: a2e50...18c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 1.19): Har fagbrev i IKT. Prøvde et år å finne jobb der jeg bodde men var umulig å finne jobb der. Men jeg fikk iallfall hjelp til å finne plass å bo og støtte. Prøvde å flytte til Bergen for å se om lykken ville snu meg. Eneste jobb jeg ble tilbydt er "Sweatshop Arbeid" altså såg veldig nedgraderendes ut så jeg sa nei til den jobben. Jobbet i plassen jeg jobbet før. Men uansett fordi jeg sa nei til en jobb som såg ræva ut så kuttet de støtten så jeg kunne ikke betale personen jeg bodde hos. Så bestemte for å flytte tilbake. Uansett, ræva by. Men klarte uansett å få karakter jeg manglet som jeg strøk i, for å gå videre på høyere utdannelse i Høgskole og Universitet, som jeg skal studere neste år. Trondheim tror jeg eller Gjøvik. Men Bergen er elendig rikmansby Anonymkode: a2e50...18c Men dette har da ingenting med Bergen å gjøre? Kunne jo skjedd hvor som helst. Anonymkode: 47c9c...62a 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 At du ikke fikk jobb hadde nok med uflaks eller noe med deg å gjøre. Å tenke at arbeidet du ble tilbudt var under din verdighet høres nedlatende og snobbete ut. Du burde takket ja og brukt det som springbrett. Det er lettere å få jobb når du har jobb. Anonymkode: 5ad34...37e 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 1.19): Prøvde å flytte til Bergen for å se om lykken ville snu meg. Eneste jobb jeg ble tilbydt er "Sweatshop Arbeid" Sweatshopper i Bergen? Anonymkode: a1248...f4a 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 Hvilken hjelp forventet du å få i Bergen da, TS? Hjelp til hva? En av de merkeligste trådtitlene jeg har sett på veldig lenge, forresten. Anonymkode: b882a...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 1.13): Der det kun er bra å bo der om du er rik Jeg bodde der i et år før jeg flyttet tilbake igjen. Fikk ikke noe hjelp der. Men har utdanning nå til å studere Høgskole eller Universitet, men elendig opplevelse der. Anonymkode: a2e50...18c Hva har Los Angeles med dette å gjøre? At du ikke fikk hjelp der, tror jeg ikke. Du skriver jo at du nå har fullført skolegang slik at du har fått studiekompetanse. Så noe hjelp må du jo ha fått der. Anonymkode: 7a695...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #10 Skrevet 4. desember 2021 Ja kliss likt. Og Haugesund er som skid row i L. A. Anonymkode: 7ea4d...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 Fagbrev i IKT tror jeg egentlig ikke du kommer så langt med noen steder Anonymkode: 624df...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå