AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Hei. Bør jeg ta kontakt med lege når det er så kort tid mellom eggløsning og mensen. 1 uke mellom som gjør det vanskelig bli gravid om ikke umulig... Anonymkode: ef412...f04
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 har du prøvd lenge å bli gravid uten å lykkes? isåfall; ja. Om ikke; nei. Anonymkode: e4d79...207 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Jeg ville nå bare kontaktet lege med en gang jeg, hva er vitsen med å prøve i månedsvis om man vet man har et medisinsk problem som gjør det vanskeligere? Kort tid mellom EL og mens er vel kjent at kan gjøre det vanskeligere å bli gravid etter hva jeg vet iallfall. Vet det er en del her som mener man ikke skal sjekke noe som helst før man har prøvd i godt over 6 mnd men det skader jo ikke å bestille time hos privat gynekolog eller høre med fastlegen sin om det kan følges opp. Anonymkode: 09d09...6f2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Ja det kan være lurt. Jeg tempet i 3 mnd for å dokumentere det hele. Ble henvist videre til gynekolog av fastlegen da ja. Måttte ha progesteronstøtte for å bli gravid, gikk jo ikke med 5-6 dagers lutealfase. Med ekstra progesteron kom jeg opp i 12-14 og ble kjapt gravid Anonymkode: c82f7...ed7
Sexybby Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): har du prøvd lenge å bli gravid uten å lykkes? isåfall; ja. Om ikke; nei. Anonymkode: e4d79...207 Vi har prøvd siden februar. Men opplevde overgrep i august, og så meg nødt til å ta en angrepille for å være sikker. Så syklusen er enda mer rar nå. Men vært helt lik helt før dette. Og nå er den alt fra 15-40 dager.. Så tar eggløsningstest 2 ganger om dagen for øyeblikket for å ikke misse den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå