AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Hei Jeg er 24 år og har ei datter på 6 år. Jeg sluttet på pillen i februar, og vi har prøvd bli gravide siden dette. Jeg har hatt en jevn syklus på 26 dager siden dette. Jeg ble utsatt for ett overgrep i august, og endte med å kjøpe angrepille for å være sikker på at jeg ikke ble gravid..Etter dette har syklusen vært på 18 dager i september, 15 dager i oktober og 40 dager i november. Nå er jeg på dag 17 og har enda ikke hatt eggløsning. Jeg holdte på meg eggløsningstesting før angrepillen og hadde eggløsning på dag 19 og mensen på dag 27 flere mnd på rad. Som vil si 1 uke i mellom eggløsning og mensen. Det gjør det jo typ umulig bli gravid. Prøvd teste siden dag 9 nå og enda ikke hatt eggløsning, så regner med det kommer rundt dag 19 denne gangen og, også håper jeg syklusen blir litt lengre menn kjenner det begynner å tære på nå.. Bør jeg ta kontakt med lege siden eggløsningen er så nærme mensen? Er det noe de kan gjøre? Finnes det noen type tabeletter som gjør det lettere bli gravid? Anonymkode: fca63...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå