Tough cookie Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Jeg satte opp hormonspiral i fjor sommer, og har ikke hatt menstruasjon siden jula i fjor. Jeg tok siste vaksine 6. oktober, og for 10 dager siden begynte jeg å blø og blør fremdeles. Siden jeg har hatt hormonspiralen kun halvannet år, er det ikke blødninger som kommer fordi det er på tide å bytte hormonspiral. Har heller ikke noe annet i underlivet som forårsaker denne blødningen, kom derfor til å tenke på om det kan være vaksinen som har fått kroppen min til å menstruere 6 uker etter siste vaksine? 1
QBee Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Det er vel noen indikasjoner på at vaksinen klusser med syklusen uten at det er ordentlig dokumentert enda? Iallfall mange som har rapportert inn denne bivirkningen, Har selv en noenlunde stabil syklus, ingen prevensjonsmidler. Opplevde sammenhengende blødninger utenom mens etter vaksine. Tok kontakt med lege, som sa at det var vanlig og at jeg skulle vente en syklus for å se om det stabiliserte seg. Vært normalt etterpå, fikk dose to tidlig i september. 2
Lovis Fenja Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 Dette er en veldig kjent bivirkning, så ja. 2
Anbefalte innlegg