AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Hei, Fikk mensen 1 uke etter planlagt totalfrys, og venter på neste syklus for å sette inn embryo. MEN mensen kommer da søren meg aldri, er nå en uke på overtid. Noen som har opplevd kluss med syklusen etter uttak der du ikke har hatt innsett i samme syklus? Brukte gonapeptyl som eggløsningssprøyte. Anonymkode: 9615c...67d
Neutral90 Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Min ble flere uker forsinket, dessverre
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 TS her: En liten oppdatering - Fikk positiv graviditetestest idag, og skjønner ingenting (testet 2 ganger)🤪 Tørr jeg håpe at det stemmer? Det kan vel ikke være hormoner etter stimuleringen som påvirker testen på noe vis? Anonymkode: 9615c...67d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): TS her: En liten oppdatering - Fikk positiv graviditetestest idag, og skjønner ingenting (testet 2 ganger)🤪 Tørr jeg håpe at det stemmer? Det kan vel ikke være hormoner etter stimuleringen som påvirker testen på noe vis? Anonymkode: 9615c...67d Jeg fikk eggløsning 1 uke senere enn vanlig og mens 2 uker etter det. Åj så spennende!! 🤩 Hormonene skal ikke slå ut på graviditetstest! 🤞🏼🤗 Anonymkode: 67dee...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå