pavlin Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Samboer har fått korona, hvor stor er sjansen for at jeg som samboer også blir syk? Og når pleier symptomer å komme? Spør altså de som har vært i samme situasjon. Vi er begge fullvaksinerte.
Mezzosoprena Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 pavlin skrev (37 minutter siden): Samboer har fått korona, hvor stor er sjansen for at jeg som samboer også blir syk? Og når pleier symptomer å komme? Spør altså de som har vært i samme situasjon. Vi er begge fullvaksinerte. Det er helt umulig å si, det er ren bingo. Ser flere husstander hvor bare deler av husstanden blir smittet, hos andre blir alle smittet så det jeg tror ikke det er mulig å gjette i det hele tatt. 2
Bie-damen Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Det kommer an på hvor tett dere har vært sammen siden et døgn før sykdomsutbrudd. Og om dere kan holde dere i hver deres ende av huset med eget bad. Husk å lufte godt og mye! Det nye rådet fra helsedirektoratet...
zemer Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Bie-damen skrev (1 time siden): Det kommer an på hvor tett dere har vært sammen siden et døgn før sykdomsutbrudd. Og om dere kan holde dere i hver deres ende av huset med eget bad. Husk å lufte godt og mye! Det nye rådet fra helsedirektoratet... Lufte i mange minus med skyhøye strømpriser. 2
Ishavsrøya Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Jeg har hatt Corona nå. Kjæresten min fikk det ikke. Og vi har vært nære hele sykdomsperioden😊
ItchyBitchySpider Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Bie-damen skrev (1 time siden): Det kommer an på hvor tett dere har vært sammen siden et døgn før sykdomsutbrudd. Og om dere kan holde dere i hver deres ende av huset med eget bad. Husk å lufte godt og mye! Det nye rådet fra helsedirektoratet... Jepp, veldig aktuelt å lufte mye når det er 23 minusgrader ute. 1
Reera Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 Jeg fikk corona for 1 år siden og ingen av oss var vaksinerte da. Vi delte bad, men han laget mat til meg og jeg sov på sofaen. Vi var veldig nær en hel uke og ble veldig overrasket over at han ikke ble smittet. Jeg tror kanskje det har stor betydning med hygiene, vaske hender ofte, ikke dele på håndklær og han var nøye med å ikke ta seg i ansiktet eller gå i samme møbler osv som meg
gjest431 Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 (endret) . Endret 17. november 2022 av fittesnerk 1
Hufsala Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 Samboeren min fikk det etter at vi begge var fullvaksinert, men jeg fikk det ikke og ingen av barna.
Anbefalte innlegg