Gjest Gamle Alex Skrevet 11. oktober 2005 #1 Skrevet 11. oktober 2005 Hjelpes meg , mitt andre innlegg på bryllup, Ok, skal gifte meg om 2 uker og skal ha en sandfarget enkel todelt kjole, skal ikke ha slør. Hsdde tenkt på tiara men leverte den tilbake for det var "ikke meg" Skal ikke ha håret oppsatt- synes ikke det blir pent på meg, men nå begynner jeg og bli redd for at det skal bli litt for kjedelig. Blomster er liksom ikke helt min ting heller. Er det noen som har noen tips om hva jeg kan finne på?
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #2 Skrevet 11. oktober 2005 Klippe håret i forskjellige lengder? Farge det? Ikke mye som skal til..
Peony Skrevet 11. oktober 2005 #3 Skrevet 11. oktober 2005 Hva med å få håret løst/halvveis satt opp, slik at det blir en mer formell frisyre, men at håret fortsatt er utslått - hvis du skjønner? Gifter du deg i kirke eller annet? Skal du gå opp en midtgang? Alene eller sammen noen? Det kan være veldig greit å ha noe å "holde fast i", altså buketten, man blir veldig bevisst hendene sine når man går opp kirkegulvet, men hvis du går i følge med noen, så har du jo noen å holde armen i.
Gjest Gamle Alex Skrevet 11. oktober 2005 #4 Skrevet 11. oktober 2005 Hadde tenkt til det med klippen men etter prøvetimen min så samboer ca slik ut :hår: . Stripe det ska ljeg , men det gjør jeg alltid
Gjest Gamle Alex Skrevet 11. oktober 2005 #5 Skrevet 11. oktober 2005 Hva med å få håret løst/halvveis satt opp, slik at det blir en mer formell frisyre, men at håret fortsatt er utslått - hvis du skjønner? Gifter du deg i kirke eller annet? Skal du gå opp en midtgang? Alene eller sammen noen? Det kan være veldig greit å ha noe å "holde fast i", altså buketten, man blir veldig bevisst hendene sine når man går opp kirkegulvet, men hvis du går i følge med noen, så har du jo noen å holde armen i. ← Skal ha HEF vielse, skal nok gå med samboer. Brudebukett skal jeg ha , det glemte jeg og skrive. Halvt oppsatt , hmm, kanskje det, men er det noe annent morsomt man kan putte i håret
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #6 Skrevet 11. oktober 2005 stikk innom glitter eller søk på nettet etter hair accessories
kitekatt Skrevet 11. oktober 2005 #7 Skrevet 11. oktober 2005 Skal ha HEF vielse, skal nok gå med samboer. Brudebukett skal jeg ha , det glemte jeg og skrive. Halvt oppsatt , hmm, kanskje det, men er det noe annent morsomt man kan putte i håret ← Blomster, pene spenner med perler/ glassteder o.l?
LilleBille Skrevet 11. oktober 2005 #8 Skrevet 11. oktober 2005 Skal ha HEF vielse, skal nok gå med samboer. Brudebukett skal jeg ha , det glemte jeg og skrive. Halvt oppsatt , hmm, kanskje det, men er det noe annent morsomt man kan putte i håret← .. bli nostalgisk og bruke filler som Dolly deLuxe (sorry .. kunne ikke dy meg)
LilleBille Skrevet 11. oktober 2005 #9 Skrevet 11. oktober 2005 Hva med sånn litt gammeldags "kam" - med litt glitter? Husker - det blir ikke så "stæsja" som tiara og sånn - men hvis du kan få satt opp håret i en form for løs topp - rammet inn med kam eller litt stor spenne med glitter - kan det bli veldig stilig.
Gjest Litjmæ Skrevet 11. oktober 2005 #10 Skrevet 11. oktober 2005 Hva med å se i noen hårmagasiner eller rett og slett dra til en frisør og spørre om råd? De har kanskje også noen bilder de kan vise deg før de prøver "live" Uansett - håper du får en fin dag!
Gjest Gamle Alex Skrevet 11. oktober 2005 #11 Skrevet 11. oktober 2005 Dolly de lux ideen var ikke dum . Takk for innspill jenter
Gjest MrsL Skrevet 11. oktober 2005 #12 Skrevet 11. oktober 2005 Hva med en blomst i håret / bak øret?
kitekatt Skrevet 11. oktober 2005 #13 Skrevet 11. oktober 2005 Hjelpes meg , mitt andre innlegg på bryllup, Ok, skal gifte meg om 2 uker og skal ha en sandfarget enkel todelt kjole, skal ikke ha slør. Hsdde tenkt på tiara men leverte den tilbake for det var "ikke meg" Skal ikke ha håret oppsatt- synes ikke det blir pent på meg, men nå begynner jeg og bli redd for at det skal bli litt for kjedelig. Blomster er liksom ikke helt min ting heller. Er det noen som har noen tips om hva jeg kan finne på? ← synes denne frisyren er knalltøff også http://www.dbas.no/artikler/samlemappe_mak..._for_alltid.asp
kitekatt Skrevet 11. oktober 2005 #14 Skrevet 11. oktober 2005 synes denne frisyren er knalltøff også http://www.dbas.no/artikler/samlemappe_mak..._for_alltid.asp ← åja, du ville ikke ha det oppsatt...sorry men hva med noen fletter innimellom i håret ditt? eller korketrekkere? eller begge deler? og resten stritt...
Gjest Gamle Alex Skrevet 11. oktober 2005 #15 Skrevet 11. oktober 2005 åja, du ville ikke ha det oppsatt...sorry men hva med noen fletter innimellom i håret ditt? eller korketrekkere? eller begge deler? og resten stritt... ← Den var stillig ja . Tusen takk for mange gode tips
Gjest Gjesten Skrevet 11. oktober 2005 #16 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) åja, du ville ikke ha det oppsatt...sorry men hva med noen fletter innimellom i håret ditt? eller korketrekkere? eller begge deler? og resten stritt... ← Var noko slikt eg og såg etter, berre endå litt lausare, ikkje så stramt på toppen og nokre lokkar som ikkje er med i toppen i heile tatt. Då blir det litt hippi, litt romantisk og litt oppsatt. Lykke til med den store dagen!! Endret 11. oktober 2005 av attegløyma
Gjest Mzfire Skrevet 11. oktober 2005 #17 Skrevet 11. oktober 2005 Kunne dette være noe? My Webpage Ellers kikk på siden , så kansje du får noen ideer.
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #18 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) http://www.modelbride.com/category/007308.shtml Endret 11. oktober 2005 av dark angel
Gjest Gamle Alex Skrevet 11. oktober 2005 #19 Skrevet 11. oktober 2005 Så snille dere er - tusen takk. Skal kikke litt på disse sidene
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #20 Skrevet 11. oktober 2005 masse her http://www.google.no/search?hl=no&q=hairstyles+bride&meta=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå