AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Takk Gud for aksjer!!! Syltynne argument. Nekter for press og løgn. H*n presset meg til å forte meg å skrive under kontrakten fordi h*n hadde andre som ville ta den om jeg ikke skrev under. Hadde ingen i kø av folk på leiligheten. Fikk ikke inn folk før to mnd senere og skyldte på meg fordi h*n måtte gå ned i pris. Kjenner folk i HTU så utleier er inhabil. Jævla idiot. Takk for meg og god jul😤 Anonymkode: f8879...e9a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Nå vet jeg ikke helt hva du snakker om? Er det noe du har spurt om tidligere her inne? Anonymkode: 205c8...7a5 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå vet jeg ikke helt hva du snakker om? Er det noe du har spurt om tidligere her inne? Anonymkode: 205c8...7a5 Ts her. Ja tidligere i høst. Tråden ble stengt. Flertallet var enige om at jeg måtte betale. Manglet 7800 kr fra en leiligheit jeg skreiv under på men trakk meg fra å leie i januar 2017. Utleier klagde meg inn må betale det gjenstående beløpet + 1199 for dens betaling for saken i HTU + renter på begge. Gratulerer til meg🙄🙄 Anonymkode: f8879...e9a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Har du fulgt et råd fra KG som viste seg å ha vært et dårlig råd? Jeg skjønner fortsatt ingenting. Anonymkode: e8b7a...1f5 7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du fulgt et råd fra KG som viste seg å ha vært et dårlig råd? Jeg skjønner fortsatt ingenting. Anonymkode: e8b7a...1f5 Synes det virker som om hun ikke har fulgt rådet jeg. Om KG sa hun måtte betale, hun lot være, og så tapte sak i HTU? Anonymkode: 73e89...fdc 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ts her. Ja tidligere i høst. Tråden ble stengt. Flertallet var enige om at jeg måtte betale. Manglet 7800 kr fra en leiligheit jeg skreiv under på men trakk meg fra å leie i januar 2017. Utleier klagde meg inn må betale det gjenstående beløpet + 1199 for dens betaling for saken i HTU + renter på begge. Gratulerer til meg🙄🙄 Anonymkode: f8879...e9a Da husker jeg tråden. Du skulle ha fulgt rådene du fikk. Anonymkode: 205c8...7a5 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da husker jeg tråden. Du skulle ha fulgt rådene du fikk. Anonymkode: 205c8...7a5 Vi argumenterte mot alle feilene utleier har gjort men tydeligvis har vedkommende venner i HTU som gav personen medhold. Hadde ikke bevisene der utleier sa at det var folk som ventet i kø på å leie leiligheten om jeg ikke skrev under den helgen. Det tok vedkommende to måneder å få inn folk. Måtte gå ned i pris for å få inn folk. Helt latterlig å gi meg skylden for det når der var INGEN interesserte samtidig som meg. Griske faen. Måtte vedkommende råtne en viss plass!! Anonymkode: f8879...e9a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #10 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi argumenterte mot alle feilene utleier har gjort men tydeligvis har vedkommende venner i HTU som gav personen medhold. Hadde ikke bevisene der utleier sa at det var folk som ventet i kø på å leie leiligheten om jeg ikke skrev under den helgen. Det tok vedkommende to måneder å få inn folk. Måtte gå ned i pris for å få inn folk. Helt latterlig å gi meg skylden for det når der var INGEN interesserte samtidig som meg. Griske faen. Måtte vedkommende råtne en viss plass!! Anonymkode: f8879...e9a Det er dine påstander at utleier har venner i HTU. Du tapte en sak som du kunne ha vært ferdig med for flere år siden. Anonymkode: 205c8...7a5 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #11 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Synes det virker som om hun ikke har fulgt rådet jeg. Om KG sa hun måtte betale, hun lot være, og så tapte sak i HTU? Anonymkode: 73e89...fdc Ja, det kan også virke sånn. Men tråden er så rotete at den kan tolkes i begge retninger. Anonymkode: e8b7a...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #12 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vi argumenterte mot alle feilene utleier har gjort men tydeligvis har vedkommende venner i HTU som gav personen medhold. Hadde ikke bevisene der utleier sa at det var folk som ventet i kø på å leie leiligheten om jeg ikke skrev under den helgen. Det tok vedkommende to måneder å få inn folk. Måtte gå ned i pris for å få inn folk. Helt latterlig å gi meg skylden for det når der var INGEN interesserte samtidig som meg. Griske faen. Måtte vedkommende råtne en viss plass!! Anonymkode: f8879...e9a Spiller absolutt ingen rolle. Du skulle hørt på oss som forklarte deg hvordan verden fungerer, og kanskje du burde ta lærdom nå og gripe sjansen igjen. Du klarer jo fortsatt ikke å skjønne at du fortsatt er helt på bærtur. Anonymkode: 593c2...3c4 8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #13 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er dine påstander at utleier har venner i HTU. Du tapte en sak som du kunne ha vært ferdig med for flere år siden. Anonymkode: 205c8...7a5 Utleier sa selv at de kjente folk i HTU. Så her har noen tatt side. Helt utrolig. Ble presset til å skrive under men siden jeg ikke fikk tak i beviset på at utleier skrev dette i samtalen med meg via annonsen sin på finn.no, ble det brukt mot meg i stedet for til min fordel. Anonymkode: f8879...e9a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #14 Skrevet 3. desember 2021 Mye styr for 10.000 kroner eller så? Sitat Vi argumenterte mot alle feilene utleier har gjort men tydeligvis har vedkommende venner i HTU som gav personen medhold Generelt vil jeg oppfordre deg til å ikke beskylde folk for slike ting. Det er en alvorlig beskyldning å mene at noen har dømt feilaktig fordi de er venner med den ene parten. Det får deg bare til å framstå usaklig dessverre, uavhengig av hva som skulle være sant. Folk flest tenker bare at du er en «dårlig taper» og ikke aksepterer at du hadde feil. Anonymkode: 06914...0bc 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #15 Skrevet 3. desember 2021 Husker tråden men den var veldig uoversiktlig og innleggene fra TS veldig rotete. Saken er, så vidt jeg husker så gjerne korriger, at TS underskrev kontrakt på leiebolig men ombestemte seg og mente kontrakten da skulle opphøre uten sanksjoner for TS. Det var noe styr med nøkkeloverlevering, og annet fjas men intet ulovlig fra utleiers side så vidt jeg husker. TS ble sur når utleier krevde leie i kontraktsperioden og enda mer sur når flere på KG bekreftet utleier i at TS må betale leie uansett om TS brukte leiligheten eller ikke. Kontrakt er kontrakt. TS hadde vist snakket med en advokat som bekreftet at TS bare kunne drite i å betale uten å få represalier. Dette har nå HTU bekreftet var feil og KG hadde rett. TS viste gjennom hele tråden lite forståelse for regelverk og plikter og fant på den ene dårlige unnskyldningen etter den andre. Å uten snev av bevis beskylde HTU for ulovlig inhabilitet er en bekreftelse i at TS fortetter sine villfarelser. Konklusjon min. Utleier skal være glad for h*n ikke lengre trenger å forholde seg til styret med TS. Håper TS aldri leier hos noen andre. Anonymkode: a479c...dc5 16
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #16 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Husker tråden men den var veldig uoversiktlig og innleggene fra TS veldig rotete. Saken er, så vidt jeg husker så gjerne korriger, at TS underskrev kontrakt på leiebolig men ombestemte seg og mente kontrakten da skulle opphøre uten sanksjoner for TS. Det var noe styr med nøkkeloverlevering, og annet fjas men intet ulovlig fra utleiers side så vidt jeg husker. TS ble sur når utleier krevde leie i kontraktsperioden og enda mer sur når flere på KG bekreftet utleier i at TS må betale leie uansett om TS brukte leiligheten eller ikke. Kontrakt er kontrakt. TS hadde vist snakket med en advokat som bekreftet at TS bare kunne drite i å betale uten å få represalier. Dette har nå HTU bekreftet var feil og KG hadde rett. TS viste gjennom hele tråden lite forståelse for regelverk og plikter og fant på den ene dårlige unnskyldningen etter den andre. Å uten snev av bevis beskylde HTU for ulovlig inhabilitet er en bekreftelse i at TS fortetter sine villfarelser. Konklusjon min. Utleier skal være glad for h*n ikke lengre trenger å forholde seg til styret med TS. Håper TS aldri leier hos noen andre. Anonymkode: a479c...dc5 Ts her. Du har feil i flere av påstandene dine. Har ikke snakket med noen advokat. En slektning har jobbet i forliksrådet pg hadde erfaringer derfra den hjalp meg med. I påstandene i klagen sin hadde utleier skrevet jeg hadde levert inn nøklene. Jeg fikk aldri nøkler too boligen. Jeg ble egentlig frarådet av familie til å skrive under kontrakten pga mye overdrevet kriterier og krav leietaker måtte gjøre når den overtok. Jeg var i Nav-systemet den gangen og de kunne hjelpe å dekke husleie innen 8000 men ikke over. Var i god tro og tok den. Viste seg at Nav mente det var for dyrt og jeg hadde ikke annet valg enn å trekke meg da jeg var avhengig av deres hjelp på det tidspunktet. Så De burde egentlig ha betalt disse sure pengene,men det skal du banne på de ikkke gjør. Jeg vet at en avtale er bindende men trodde faktisk at vi hadde noen gode argument og at jeg hadde økonomiske problem den gangen + det straks har gått fem år, og det at h*n gjorde noen vesentlige feil kunne gjøre en slapp å betale det siste. Men en stor grisk utleiehai. Aksjer blir solgt og det blir betalt og er sjeleglad jeg aldri flytta inn!!🙏🙏🙏 Og til orientering; Jeg EIER bolig! Anonymkode: f8879...e9a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #17 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her. Du har feil i flere av påstandene dine. Har ikke snakket med noen advokat. En slektning har jobbet i forliksrådet pg hadde erfaringer derfra den hjalp meg med. I påstandene i klagen sin hadde utleier skrevet jeg hadde levert inn nøklene. Jeg fikk aldri nøkler too boligen. Jeg ble egentlig frarådet av familie til å skrive under kontrakten pga mye overdrevet kriterier og krav leietaker måtte gjøre når den overtok. Jeg var i Nav-systemet den gangen og de kunne hjelpe å dekke husleie innen 8000 men ikke over. Var i god tro og tok den. Viste seg at Nav mente det var for dyrt og jeg hadde ikke annet valg enn å trekke meg da jeg var avhengig av deres hjelp på det tidspunktet. Så De burde egentlig ha betalt disse sure pengene,men det skal du banne på de ikkke gjør. Jeg vet at en avtale er bindende men trodde faktisk at vi hadde noen gode argument og at jeg hadde økonomiske problem den gangen + det straks har gått fem år, og det at h*n gjorde noen vesentlige feil kunne gjøre en slapp å betale det siste. Men en stor grisk utleiehai. Aksjer blir solgt og det blir betalt og er sjeleglad jeg aldri flytta inn!!🙏🙏🙏 Og til orientering; Jeg EIER bolig! Anonymkode: f8879...e9a Godt at ingenting du gjør i livet er ditt ansvar eller din feil, det er enten utleier, NAV, HTU eller noen andre som alltid gjør feil /s Anonymkode: 4ede7...60d 5
Honey Dew Skrevet 3. desember 2021 #18 Skrevet 3. desember 2021 Husker den tråden. Det skulle bare mangle at du ikke gjorde opp for deg. 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #19 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Du har feil i flere av påstandene dine. Har ikke snakket med noen advokat. En slektning har jobbet i forliksrådet pg hadde erfaringer derfra den hjalp meg med. Beklager. Jeg husket advokat men det var person som har jobbet forliksrådet. Tar den til meg. Resultatet er uansett helt likt. Du og denne personen tok grundig feil og du burde hørt mer på KG i stedet for å løpe med det du selv helst ville høre. I påstandene i klagen sin hadde utleier skrevet jeg hadde levert inn nøklene. Jeg fikk aldri nøkler too boligen. Ikke så relevant som du prøver å gjøre det til. Din underskrift = ditt ansvar å betale leie. Jeg ble egentlig frarådet av familie til å skrive under kontrakten pga mye overdrevet kriterier og krav leietaker måtte gjøre når den overtok. Det burde du ha hørt på ja. Men fortsatt gjør det ikke kontrakten ugyldig. Jeg var i Nav-systemet den gangen og de kunne hjelpe å dekke husleie innen 8000 men ikke over. Var i god tro og tok den. Viste seg at Nav mente det var for dyrt og jeg hadde ikke annet valg enn å trekke meg da jeg var avhengig av deres hjelp på det tidspunktet. Så De burde egentlig ha betalt disse sure pengene,men det skal du banne på de ikkke gjør. Det er ikke huseier sin feil at du mener NAV burde betale for dine dårlige valg (hvilket NAV selvfølgelig ikke skal). Jeg vet at en avtale er bindende men trodde faktisk at vi hadde noen gode argument og at jeg hadde økonomiske problem den gangen + det straks har gått fem år, og det at h*n gjorde noen vesentlige feil kunne gjøre en slapp å betale det siste. Men en stor grisk utleiehai. Aksjer blir solgt og det blir betalt og er sjeleglad jeg aldri flytta inn!!🙏🙏🙏 Stygg ansvarsfraskrivelse fra din side. Økonomiske problemer gjør ikke at andre skal betale for deg! Veldedighet får du tigge deg til andre steder. Og til orientering; Jeg EIER bolig! Glimrende. Du høres ut som leietaker fra helvete. Anonymkode: f8879...e9a Mine kommentarer i Bold. Anonymkode: a479c...dc5 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #20 Skrevet 3. desember 2021 Velkommen til voksenlivet hvor man må betale for seg. Håper du har lært noe av dette! Anonymkode: 1c365...568 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå