KristinF Skrevet 2. desember 2021 #101 Del Skrevet 2. desember 2021 Ville uten tvil valgt UBR 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #102 Del Skrevet 2. desember 2021 Da går du på Fretex og kjøper deg jakke. Anonymkode: c968c...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #103 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva slags argument er det? Alle gjeldsslavene på luksussfellen har merkeklær. Det er et faktum at jeg er i topp 5% (snart 1%) av inntekt i Norge. Jeg har god råd. Vet ikke hva du/dere/din datter har. Anonymkode: 98e86...8e2 Det tror jeg neppe stemmer, da er du en av Norges rikeste og du ville aldri sittet på KG for å spørre om hvilken jakke du skal kjøpe deg som koster ca 10 000. Det er flaut som du holder på. Da hadde du gått inn på en av de bedre butikkene vi har i landet og fått hjelp til å kjøpe deg en diskret jakke. og lagt kortet ditt på disken uten å sjekke prisen. Vi har gamle penger og eier flere bygårder i bl.a Oslo, men ville aldri spurt om hvordan flashe pengene på best mulig måte. Penger vises best i måten du bor på, bil du kjører osv. Men se jeg har tjent gode penger og vil flashe blir sett ned på. Det blir nyrik russer Anonymkode: 2634b...e51 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flipit Skrevet 2. desember 2021 #104 Del Skrevet 2. desember 2021 Flexing og peacocking er harry uansett hvor stor årslønna di er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #105 Del Skrevet 2. desember 2021 Du får gjøre som folk her inne gjør. Syr en egen jakke av tøyposer de får fra butikken med plastposefyll.., for å bevise for alle hvor lite de driter i status og hvordan de ser ut… Anonymkode: 931b2...afb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #106 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun tjente penger selv og kjøpte det selv sant? Er for øvrig rart at så mange har problemer med økonomien når strømmen er dyr… om ikke 10000 til en jakke ikke er mye penger. Anonymkode: a4397...1ce Nei, hun kjøpte den ikke selv, men fikk den av meg. Men hun jobber selv og tjener egne penger, så kjenner verdien av penger. Det gjør begge ungene. Det er klart 10 000 er mye penger for mange, men det er ikke sånn enorme summer for en jakke som ts virker og skal fremstille det som. At han er så suksessfull og skal vise hele verden at han er rik og skal bruke 10 000 på en jakke, det har veldig mange ungdom fra de er 12-13 år, det er mye PJS bl.a blant unge jenter Anonymkode: 2634b...e51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #107 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor er det viktig for deg å vise at du er "bedre" enn andre nordmenn? Heller en fattig og jordnær person enn en rik og cocky. Regner med at tråden er trolling for det her blir for latterlig 😂 Anonymkode: ccf2e...3ec Fordi, det er en del av hvem jeg er. Jeg har tatt mange risikoer i livet, og kunne endt opp blakk. De fleste som tjener mye penger har en interessant historie. Loublover skrev (4 minutter siden): Hadde dette vært sant så hadde du ikke trengt å måtte spørre på et forum om en jakke du kunne imponere med😂 Godt forsøk, men stanken av troll avslørte deg Ok? Hvorfor ikke? For bare 4 år siden var jeg blakk, og hadde vært blakk hele livet. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor er det viktig for deg å vise at du er "bedre" enn andre nordmenn? Heller en fattig og jordnær person enn en rik og cocky. Regner med at tråden er trolling for det her blir for latterlig 😂 Anonymkode: ccf2e...3ec Er ikke det at jeg er bedre, men heller det at jeg er opptatt av å skille meg ut, og gjøre det bedre enn snittet. De aller fleste mennesker i livet er fornøyde bare de overlever. Einstein kunne lett ha bare vært en fysikklærer på VGS, for å si det sånn. Men å gjøre det bedre betyr ikke at jeg ER bedre. Det er opp till enhver å bestemme hvordan de verdsetter mennesker på planeten. Jeg er opptatt av å tjene penger, og da bidrar jeg endel mer i skatt enn folk fleste, så dere burde egentlig takke meg 😜 Anonymkode: 98e86...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #108 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det tror jeg neppe stemmer, da er du en av Norges rikeste og du ville aldri sittet på KG for å spørre om hvilken jakke du skal kjøpe deg som koster ca 10 000. Det er flaut som du holder på. Da hadde du gått inn på en av de bedre butikkene vi har i landet og fått hjelp til å kjøpe deg en diskret jakke. og lagt kortet ditt på disken uten å sjekke prisen. Vi har gamle penger og eier flere bygårder i bl.a Oslo, men ville aldri spurt om hvordan flashe pengene på best mulig måte. Penger vises best i måten du bor på, bil du kjører osv. Men se jeg har tjent gode penger og vil flashe blir sett ned på. Det blir nyrik russer Anonymkode: 2634b...e51 Eh, nei.. Inntekt er ikke det samme som formue. Anonymkode: 98e86...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #109 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): det ser så dust ut når alle har sånne merkelige øyeblikksbilder av seg selv, feks i naturen, når de ser utover et vann… hva skjedde med å bare se ut som en person andre genuint har lyst til å være med? Anonymkode: 931b2...afb Mye mer lyst til å være med mann nr 2 for å si det sånn 😜 Anonymkode: ccf2e...3ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #110 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): synes det er morsomt, jeg. Er lei av at det er ingen som tør å drite seg ut lenger… Anonymkode: 931b2...afb Slapp av, du har tatt en for laget for det klarer du veldig fint med denne tråden 😉 Anonymkode: ccf2e...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #111 Del Skrevet 2. desember 2021 Traktorlesba96 skrev (1 time siden): Bergans! Ingen bryr seg om hvilken verdi jakken har, helt ærlig Er ikke den laga i Kina? 🥴 Anonymkode: 12576...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #112 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eh, nei.. Inntekt er ikke det samme som formue. Anonymkode: 98e86...8e2 Nei, vet det, men om du tjener enorme summer bør du jo opparbeidet deg en formue. En solid en også, Siden du da tjener millioner i året og syntes jakke til 10 000 er stort, så må du jo ha spart opp store summer, investert masse i eiendom etc. Penger kan ikke kjøpe deg klasse Anonymkode: 2634b...e51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #113 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): . De fleste som tjener mye penger har en interessant historie. Anonymkode: 98e86...8e2 Nei. Jeg har datet menn i finanseliten, en advokat og en aksjemegler og de tørker meg ut med de entusiastiske en-veis samtalene/foredragene sine der de forteller om hele karrieren sin og viser at de ikke har noe som helst innsikt i samfunnet og samfunnsproblemer fordi de har glidd glætt gjennom alt. Men alle tror at de har levd et hardt liv fordi det var et år de bare hadde råd til å bo i en ettroms (som alle andre, ånei!) og ble så slitne av å både jobbe, og danne nettverk med en smilende fasade OG måtte gå tur med hunden sin når de kom hjem og bare måtte bestille mat fra foodora fordi ingen lagde mat til de! (æh! Krise! Depresjonsdiagnose!) Vet du, jeg møter en million ganger mere interessante folk utafor Frelsesarmeen hvor de narkomane henger og på brune puber hvor de som samfunnet har glemt og driter i som virkelig har hatt interessante liv sitter. Anonymkode: ccf2e...3ec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #114 Del Skrevet 2. desember 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke det at jeg er bedre, men heller det at jeg er opptatt av å skille meg ut, og gjøre det bedre enn snittet. De aller fleste mennesker i livet er fornøyde bare de overlever. Einstein kunne lett ha bare vært en fysikklærer på VGS, for å si det sånn. Men å gjøre det bedre betyr ikke at jeg ER bedre. Det er opp till enhver å bestemme hvordan de verdsetter mennesker på planeten. Jeg er opptatt av å tjene penger, og da bidrar jeg endel mer i skatt enn folk fleste, så dere burde egentlig takke meg 😜 Så da måtte du inn på et forum for å spørre etter en jakke til 10k men til mer enn 5k som du skrev??🤣 Anonymkode: 4c9ad...6de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #115 Del Skrevet 2. desember 2021 Dont feed the troll Anonymkode: ccf2e...3ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. desember 2021 #116 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi, det er en del av hvem jeg er. Jeg har tatt mange risikoer i livet, og kunne endt opp blakk. De fleste som tjener mye penger har en interessant historie. Ok? Hvorfor ikke? For bare 4 år siden var jeg blakk, og hadde vært blakk hele livet. Er ikke det at jeg er bedre, men heller det at jeg er opptatt av å skille meg ut, og gjøre det bedre enn snittet. De aller fleste mennesker i livet er fornøyde bare de overlever. Einstein kunne lett ha bare vært en fysikklærer på VGS, for å si det sånn. Men å gjøre det bedre betyr ikke at jeg ER bedre. Det er opp till enhver å bestemme hvordan de verdsetter mennesker på planeten. Jeg er opptatt av å tjene penger, og da bidrar jeg endel mer i skatt enn folk fleste, så dere burde egentlig takke meg 😜 Anonymkode: 98e86...8e2 Tusen takk til deg som var blakk for 4 år siden og nå tjener gress. Anywho: Du har jo fått råd? Dra på Høyer. Eller Holzweiler. Eller Ferner Jacobsen. På Majorstuen har de eget handlesenter med diverse klær i den prisklassen. Helt uproblematisk å finne ei jakke til 10.000 🤷♀️ Jeg liker ikke typiske merkeklær og finner lett jakker til den prisen jeg synes er fine og ser gode ut. De harry jakkene ville mer vært en knall oransje med logo til 40.000. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #117 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mye mer lyst til å være med mann nr 2 for å si det sånn 😜 Anonymkode: ccf2e...3ec Hah. Ser utover vannet.. det er jo sååå klisjeeeee… Anonymkode: 931b2...afb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #118 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Fordi, det er en del av hvem jeg er. Jeg har tatt mange risikoer i livet, og kunne endt opp blakk. De fleste som tjener mye penger har en interessant historie. Nei som regel er det helt motsatt, de som har tjent mye har som regel ganske kjedelige historier å fortelle om hvordan de gjør det. Ikke spesielt interessant å høre om: ja investerte i den og den aksjen før gikk sky high, eller før den gikk på børs. Eller om kjøp og salg av eiendom. Så for bra historier så er det jo mer interessant å snakke med en junkie enn hedge fund forvalter Anonymkode: e2d3a...90c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #119 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dont feed the troll Anonymkode: ccf2e...3ec Feed the troll!! Synes dette er en spennende diskusjon Anonymkode: 4dc48...23b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #120 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei som regel er det helt motsatt, de som har tjent mye har som regel ganske kjedelige historier å fortelle om hvordan de gjør det. Ikke spesielt interessant å høre om: ja investerte i den og den aksjen før gikk sky high, eller før den gikk på børs. Eller om kjøp og salg av eiendom. Så for bra historier så er det jo mer interessant å snakke med en junkie enn hedge fund forvalter Anonymkode: e2d3a...90c Ønsker gjerne å motivere andre til å gjøre det samme som meg, dersom det er noe de vil. Men da må jeg skille meg ut først med litt dyre klær for å bli tatt seriøs. Anonymkode: 98e86...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå