AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #41 Del Skrevet 2. desember 2021 Cederico jakke Anonymkode: f2cab...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rageing Skrevet 2. desember 2021 #42 Del Skrevet 2. desember 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Setter pris på at noen er ambisiøs. Jeg har ikke dyr jakke og NAV'er, jeg har dyr jakke fordi jeg har penger fordi jeg jobber hardt/smart (jobber ikke så hardt). Har andre dyre ting også, da. Dessuten, jeg er ikke milliardær. Jeg kommer til å fortsette å øke inntekten min, men sånn statistisk sett gjør jeg det bedre enn 95% av nordmenn, eller noe sånt. Vil gjerne vise det på en eller annen måte. Anonymkode: 98e86...8e2 Du vet at folk antagelig bare kommer til å anta at du har rike foreldre uansett? Det er enten det eller at de har vert heldig med krypto. Om du er så opptatt av hva andre skal tenke om deg så burde du kanskje bruke pengene på en god terapaut i steden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #43 Del Skrevet 2. desember 2021 Mann ville kjøpt jakke fra ubr feks denne https://www.follestad.no/produkt/ubr-redox-parka-oliven/ dyr, ikke noe glorete merke, du er stilig, har god råd og er opptatt av kvalitet! Anonymkode: 3e4f8...740 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #44 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Faktisk, ja. Men, jeg har jobbet veldig hardt de siste årene, og gått fra ingenting til å tjene veldig mye penger. Jeg vil gjerne på en eller annen måte fremvise dette i stilen min. Har du et problem med det? Anonymkode: 98e86...8e2 Ok, men vet du hva som er mye mer tiltrekkende enn dyre klær noen gang kommer til å bli? En som hjelper andre som ikke er like heldige. Anonymkode: 142c7...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #45 Del Skrevet 2. desember 2021 Rageing skrev (4 minutter siden): Du vet at folk antagelig bare kommer til å anta at du har rike foreldre uansett? Det er enten det eller at de har vert heldig med krypto. Om du er så opptatt av hva andre skal tenke om deg så burde du kanskje bruke pengene på en god terapaut i steden Benekter du for at å være naturlig pen/kjekk er ett av livets største privilegier? Hvorfor er det greit å gå rundt og være kjekk, og tiltrekke seg positive fordeler, mens å vise at man er amisiøs og har jobbet for penger er liksom det verste man kan gjøre? Spesielt når jeg er singel ønsker jeg å signalisere at jeg kan ta én jente ut av et tragisk eller middelmådig liv, og gi henne noe spennende. Anonymkode: 98e86...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #46 Del Skrevet 2. desember 2021 Hele problemstillingen er jo tacky. Kjøp en du liker. Anonymkode: 894e3...938 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #47 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mann ville kjøpt jakke fra ubr feks denne https://www.follestad.no/produkt/ubr-redox-parka-oliven/ dyr, ikke noe glorete merke, du er stilig, har god råd og er opptatt av kvalitet! Anonymkode: 3e4f8...740 Takk 😊 Så på follestad tidligere i dag. Synes "Uber" er et ganske corny merkenavn for en jakke som skal være dyr. Så litt på denne, egentlig, men vet ikke om kanskje Canada Goose er helt ut nå: https://www.follestad.no/produkt/canada-goose-armstrong-parka-sort/ Anonymkode: 98e86...8e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #48 Del Skrevet 2. desember 2021 55 minutter siden, AnonymBruker said: 5000? Jeg sa 10000. Hvis jeg var manipulert av influensere så hadde jeg ikke trengt å spørre her? Vil heller at det skal utstråle "Jeg er ambisiøs og har økonomisk frihet til å kjøpe dyr jakke." Vet at sånne som deg blir veldig provosert av det, men jeg tror mange setter pris på det. Anonymkode: 98e86...8e2 Hvem er det som skal sette pris på at du kjøper jakke? Er ikke det viktigste at du liker jakken, er jo du som skal gå med den? Anonymkode: 4c9ad...6de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #49 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker sånn jakke til ~10k. Har liksom ikke noe bedre å bruke pengene på, men vil ikke kjøpe noe teit, som Moncler, eller Moose Knuckles. Anonymkode: 98e86...8e2 10 000 for en jakke viser da ikke at du har noe mer penger enn de fleste andre, det bruker jo omtrent alle på en vinterjakke nå. Du må på 40 000+ for at folk som du vil skal se at du har penger Anonymkode: e2d3a...90c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #50 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok har du tips til vinter-boots som viser at man har penger? Anonymkode: 98e86...8e2 John Lobb, Edward Green, Saint Crispin Anonymkode: e2d3a...90c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #51 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er mann, ja. Hva med en fin liten frakk i kasjmir: https://cavour.co/nb/product/4417/luxury-winter-cashmere-coat Alle vil ikke se hvor dyr den er, men kvalitetsbevisste mennesker ser det lett. Anonymkode: a7411...add Jobber du for den nettbutikken ?😂 Anonymkode: be6da...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 2. desember 2021 #52 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): ønsker jeg å signalisere at jeg kan ta én jente ut av et tragisk eller middelmådig liv, og gi henne noe spennende. Anonymkode: 98e86...8e2 😂 Der har du drømmen… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. desember 2021 #53 Del Skrevet 2. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: 10 000 for en jakke viser da ikke at du har noe mer penger enn de fleste andre, det bruker jo omtrent alle på en vinterjakke nå. Du må på 40 000+ for at folk som du vil skal se at du har penger Anonymkode: e2d3a...90c Jeg brukte 7k på min Woolrich fra Høyer (2017) og 13k på en Burberry coat (2018). Dog kun fordi jeg ville ha, ikke for hva andre måtte tro/ mene/ etc :3 De som bruker 40+ k på jakke håper jeg bruker den noen år O_o 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #54 Del Skrevet 2. desember 2021 Du avslører at du er harry i første innlegg så en dyr jakke vil ikke hjelpe deg. Du kan ikke kjøpe god smak. Anonymkode: 3da71...186 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #55 Del Skrevet 2. desember 2021 Rike folk går gjerne ikke i dyre merkeklær. De går i normale klær. Anonymkode: 1725d...afc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #56 Del Skrevet 2. desember 2021 Peanut skrev (2 minutter siden): Jeg brukte 7k på min Woolrich fra Høyer (2017) og 13k på en Burberry coat (2018). Dog kun fordi jeg ville ha, ikke for hva andre måtte tro/ mene/ etc :3 De som bruker 40+ k på jakke håper jeg bruker den noen år O_o Er det jeg mener at å bruke 10 000 på en jakke er ikke noe som noen hever et øyenbryn over da nesten alle jakker koster dette🙂 Anonymkode: e2d3a...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #57 Del Skrevet 2. desember 2021 Vhgj skrev (1 time siden): Folk som er mentalt svake vil jeg da anta. "Se på meg, jeg går med en jakke som koster 5000 kr bare fordi en barnearbeider gadd å sy på et merke. Jeg liker å føle meg kul og bli økonomisk manipulert av influensere." 10000 må den koste. 5000 er litt middel klasse? Anonymkode: cfbdc...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #58 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker sånn jakke til ~10k. Har liksom ikke noe bedre å bruke pengene på, men vil ikke kjøpe noe teit, som Moncler, eller Moose Knuckles. Anonymkode: 98e86...8e2 For menn er det ikke bra med synlige merker på jakker, det skal være klassisk og av typen «de som vet, de vet» at det koster mye. 10k er forøvrig ikke så veldig mye når vi kommer til dyre vinterjakker, men det ultimate er selvsagt kasjmirfrakken, men gud hjelpe deg om du finner en frakk med logo… MrPorter kan vise deg en del jakker som er veldig dyre (stort sett alle overpriset), men det beste er jo selvsagt å bare få en sydd, helst i et høykostland av typen Italia eller England etter dine mål. Siden det blir litt over budsjett kan jeg anbefale å kjøpe «off the rack» fra G&H, med adresse No.1 Saville Row, de leverer top kvalitet og om du faktisk har penger så leverer de fantastisk bespoke kvalitet, så bra faktisk at de leverer antrekk for dronningen, Philip (rip) og Charles. Anonymkode: a87fc...3f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. desember 2021 #59 Del Skrevet 2. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Er det jeg mener at å bruke 10 000 på en jakke er ikke noe som noen hever et øyenbryn over da nesten alle jakker koster dette🙂 Anonymkode: e2d3a...90c Kanskje ikke. (Litt rart da at folk ikke kjøper mer Burberry om det er så «billig». Ser knapt folk med det i Oslo). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #60 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 10 000 for en jakke viser da ikke at du har noe mer penger enn de fleste andre, det bruker jo omtrent alle på en vinterjakke nå. Du må på 40 000+ for at folk som du vil skal se at du har penger Anonymkode: e2d3a...90c Ok, jeg spiller med. Hvilken jakke over 40k viser at man har penger? Din tur. Anonymkode: 98e86...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå