Gå til innhold

Bonusbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanvittig krevende og komme inn i en splittet familie hvor partneren min i alle år har blitt brukt av sin partner. Hvor h*n har måttet gjøre all jobben med å dra alene til sykehus for fødsel, sjekke opp på helsetimer. Og ta seg av barna generelt mtp kjøring og henting i bhg.  Når det nå har vært brudd er h*n ett helvette og ha med og gjøre og har meldt inn til bv om ting som overhode ikke stemmer. Partneren min og jeg er renvasket på alle måter med mye møter og unødvendig innkallinger hit og dit som også spiser opp av hverdagen og jobbdagen.  Kun fordi h*n ikke får viljen sin på alt og kan ha kjæresten min rundt lillefingeren. Partneren min og jeg blir møtt med mye motgang og ungene kommer hjem og sier «du skal ikke være her» i regi av den andre parten. det er sykt slitsomt og forholde seg til barna når jeg gang på gang møter slik motgang    Noen som har tips til hvordan dette skal løses?  Jeg har mest lyst til og gi opp men vil ikke gi bort seieren fordi kjæresten min og jeg hadde det helt perfekt før dette med barna ble ett problem. Barna må jo bli skadet av å være hos en part som holder på slik. Helsestasjonen selv sa at dette er jo rein hevnaksjon.

hilsen fortvilet og sliten bonuspart. 

Anonymkode: da126...b0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg tatt opp med barnevernet og familievernkontoret. Den andre parten har ikke lov til å bruke ungene sine mot deg på denne måten. De skadelidende er jo barna.

Anonymkode: 1a091...767

Skrevet

Da får dama di dra på fvk med eksen. Hjelper det ikke så får dere høre om bvt kan hjelpe derex men de legger seg ikke borti samværssaker.

Anonymkode: 077d4...a40

Skrevet

Så h*n måtte dra alene for å føde? :sprettoy:

Anonymkode: e7eb4...586

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette hadde jeg tatt opp med barnevernet og familievernkontoret. Den andre parten har ikke lov til å bruke ungene sine mot deg på denne måten. De skadelidende er jo barna.

Anonymkode: 1a091...767

Og hvordan har du tenkt å hindre det? Barnevernet blander seg uansett ikke i dette. Familievernkontoret har ingen makt.

Anonymkode: c50fc...a04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...