Gjest gjeste Skrevet 11. oktober 2005 #1 Skrevet 11. oktober 2005 skal sette på støpenegler på tone lise akademiet... det gjøres hos en lærling for knappe 300 kroner men må sitte i 3 timer da... hvordan er dette, noen som har gjort det før? jeg vil ha franske negler med hit tipp altså.. det er vel garantert at det blir bra? erfaringer folkens?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #2 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg gjorde det der en gang. Var ikke så fantastisk bra...
miss77 Skrevet 11. oktober 2005 #3 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg gjorde det der en gang. Var ikke så fantastisk bra... ← Du kan få ei/ en som er veldig flink, eller den rake motsetting. Ingen garantier for at jobben blir helt topp, men de blir jo guidet av sine lærere underveis da. Har forøvrig ikke alltid vært like fornøyd hos de som er ferdig utdannede heller...., så det er jo kanskje verdt å ta sjansen?!?!
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #4 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har gjort det oen ganger. de må jo ha noen å øve seg på hvis de skal bli flinke. Og de er innmari glade for at noen kommer og gidder å holde ut....... Resultatene har stort sett vært greie. Jeg ville ikke brukt dem hvis jeg skulle gifte meg. Men ellers er det ok.
lillesky Skrevet 12. oktober 2005 #5 Skrevet 12. oktober 2005 Ok for hverdags? Jeg kunne godt tenke meg å prøve dem! Skal man ha noen spesiell lengde på neglene før man drar dit?
Gjest gjest Skrevet 13. oktober 2005 #6 Skrevet 13. oktober 2005 jeg har prøvd dem.. det er to lærlinger som sitter med hver sin hånd på deg og legger på ønsket lengd ønsket negltype.. alt fra fransk til dekorerte negler med perlr osv. koster 250 kroner! billig i forhold til mange andre steder, men de tar sin tid for de skal jo lære underveis! hun ene satt med en oversiktsmal over hvordsn hun skulle gjøre det mens hun la de på meg. jeg satt nesten 3 timer! men det gjorde ikke noe, de var hyggelige, nøye og mange andre satt der også så det var mye å se på! tiden gikk fort! neglene er kjempe fine! helt perfekte! inget å klage på disse komme rjeg til å bruke mer!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #7 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg fikk slike "silkenegler" eller hva det heter. Hun damen klippet silken stygt og skjevt, og var var ikke fornøyd. Kunne sikkert gjort det hvis jeg ikke skulle noe spesielt, men som Tex sier, det er ikke dit du gpr når du skal gifte deg. Dessuten er de vanvittig trege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå