AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg våknet etter å ha sovet noen timer og hadde drømt at jeg begynte å bli sammen med eksen min igjen også fikk han en dødsdom og døde veldig fort. Jeg skrek og hylte og gråt så jeg ikke klarte å puste og den smerten var helt uutholdelig. Og holdt på sånn i flere dager. Den mest intense sorgen man kan kjenne på. Jeg gjemte han inne i en hule etter han døde så jeg kunne besøke han der. Så våknet jeg og skjønte direkte at jeg hadde drømt men hjertesorgen satt fortsatt i brystet. Jeg gikk direkte på sosiale medier for å se om jeg hadde drømt sant. Heldigvis ikke. Så sovnet jeg igjen omsider også drømte jeg at jeg møtte en ny fyr jeg ble veldig glad i, også fikk han en dødsdom han også, en sykdom som skulle føre til døden. Samme smerte helvettet igjen imens han var på sykehuset og jeg ikke kunne komme og ante aldri om han kom tilbake eller døde på sykehuset. Han rakk å komme hjem igjen før han døde og vi fikk litt mer tid sammen. Fy faen så hjerteskjærende, hårreisende og sørgelig. Er fortsatt lei meg. Jeg har faktisk nå opplevd å miste kjærestene mine 2 ganger til døden, bare ikke på ekte, men følelsesmessig... helt ekte. Hvorfor kan disse drømmene ha oppstått ? 😭 det er helt grusomt. Anonymkode: 9b094...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 3. desember 2021 #2 Del Skrevet 3. desember 2021 Sinnet imaginærer drømmer. Gud, all ære være til den Hellige, imaginærer hele virkeligheten til eksistens. Akkurat som disse fanboyen dine døde i drømmen dine, vil du dø i Gud's drøm. Akkurat som når du våkner når du dør i en drøm, vil du våkne opp tilbake til Gud når du dør i Gud's drøm, som du kaller virkeligheten (lol). Yea girl, Gud finnes. Dette er det INGEN tvil over. Dette er Sannheten Jesus ble korsfestet for, hva Mohammad kjempet med sitt liv for, hva ALLE spirituelle Lærde VET. Gud er. Punktum. Materialister og ateister er ignorante klovner. Det er ikke rart majoriteten av alle filosofer har anerkjent idealisme og platonisme, siden det er sant. Quantum mystikk, som er sann, knuser og viser dagens vitenskap som total scam. Materialister må kalle det for "pseduscience" og andre ting som er en skitten og ignorant game spilt. Materialisme vil om ikke lenge bli knust og utslettet fra vitenskapen, siden det er ikke ekte vitenskap og INGEN materialist vet hva vitenskap egentlig er. Folk som Dave og Rickard Dawkins vil bli husket som skam til vitenskapen. Med det sagt; Gud elsker deg. Hellig og Stor er Han, ikke er Han hva mennesker tror ved siden av Han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Del Skrevet 6. desember 2021 Conal skrev (På 3.12.2021 den 21.14): Sinnet imaginærer drømmer. Gud, all ære være til den Hellige, imaginærer hele virkeligheten til eksistens. Akkurat som disse fanboyen dine døde i drømmen dine, vil du dø i Gud's drøm. Akkurat som når du våkner når du dør i en drøm, vil du våkne opp tilbake til Gud når du dør i Gud's drøm, som du kaller virkeligheten (lol). Yea girl, Gud finnes. Dette er det INGEN tvil over. Dette er Sannheten Jesus ble korsfestet for, hva Mohammad kjempet med sitt liv for, hva ALLE spirituelle Lærde VET. Gud er. Punktum. Materialister og ateister er ignorante klovner. Det er ikke rart majoriteten av alle filosofer har anerkjent idealisme og platonisme, siden det er sant. Quantum mystikk, som er sann, knuser og viser dagens vitenskap som total scam. Materialister må kalle det for "pseduscience" og andre ting som er en skitten og ignorant game spilt. Materialisme vil om ikke lenge bli knust og utslettet fra vitenskapen, siden det er ikke ekte vitenskap og INGEN materialist vet hva vitenskap egentlig er. Folk som Dave og Rickard Dawkins vil bli husket som skam til vitenskapen. Med det sagt; Gud elsker deg. Hellig og Stor er Han, ikke er Han hva mennesker tror ved siden av Han. Ja.. dette skjønte jeg mye av 😑 Anonymkode: 9b094...02b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 Det var heldigvis bare en drøm Hjernen din behandler sikkert de tunge følelsene rundt de to følelsesmessige dødsfallene, og så blir de til virkelige dødsfall i drømmenes verden. Anonymkode: 2144a...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rageing Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 Det er helt vanlig. (Går du på noen medisiner forresten? Enkelte medisiner kan gi veldig livaktige drømmer, noe mat også faktisk) Jeg kan våkne på morgenen og være drit forbanna på mora mi fordi hun gjorde noe kjempeteit i drømmen min. Jeg VET jo at det ikke har skjedd, men følelsen sitter der enda. Men det går jo som regel over i løpet av dagen, men noen ganger tenker jeg på et minne jeg har og så kommer jeg på at det faktisk bare var en drøm. Alt vi opplever er jo bare tankeprosesser, så det er ikke så rart i grunn, men om det blir veldig plagsomt så ville jeg snakket med helsepersonell om ikke annet for å bearbeide det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 7. desember 2021 #6 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja.. dette skjønte jeg mye av 😑 Anonymkode: 9b094...02b Hva skal jeg gjøre med deg? Hjernen og alt av fysiske ting eksisterer egentlig ikke. ALT er IMAGINÆRT. I en drøm, er INGENTING ekte, unntatt Imaginæreren Gud eksisterer. Gud skapte ALT, gjennom ren vilje og imaginasjon. Hvis du ikke skjønner dette, hva skal jeg gjøre med deg bro? Jeg kan egentlig ikke engang si at Gud hadde utslettet din materialist paradigm og fått deg til å akseptere Hans eksistens også videre også videre Gud er Gud. Du er et menneske, en ape. Gud "hadde" fått deg til å knele... er ikke riktig å si, det er for LETT, det er mindre en lett, mindre en null og ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå