AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Hei!! Jeg blir gal av å ikke føle meg vel i mine jeans. Korona har satt sine spor, og jeg har gått opp 10 kg på 2 år. Har kraftig rumpe og lår, og kraftige legger. Magen er relativt normal. Dette gjør derimot at vanlig bukser i large- Xl blir trange over rumpa, og kjøper jeg feks fra plus size-merker blir det alt for stort i magen! Skinny jeans er heller ikke fint pga leggene mine. Hjelp! Noen med tips til fine buksemodeller?? Anonymkode: 693a3...621
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Jeg brukte XL før. Foretrakk skinny jeans i svart. Også kraftige legger. Men følte inntilsittende var bedre, med løsere bukser så jeg større ut. Lommer bakpå som ikke er for bred. Foretrakk bukser med litt høyt liv. Da fikk jeg ikke valker. Anonymkode: 3fcde...066
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Du klarer å gå ned de ti kiloene igjen på under et halvår. Anonymkode: 8f20d...818 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå