Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Vært å kjøpt meg ny dag krem, brukt den ca en ukes tid. En krem fra loreal, wrinkle et eller annet. Var anbefalt å bruke for folk mellom 20-30 år. Jeg er 24, å har noe uren og fet hud, samtidig som den er tørr som f..

Noen som også bruker denne kremen??

Har også begynt å bruke grønn leire maske. Hørte denne skulle være så bra.

Men nå har jeg vært fin for kviseutbrudd lenge..

Og nå da jeg har begynt med nye produkter og grønn leire. Popper de frem som aldri før.. Særlig på haka. Skikkelig store vonde og stygge.

Er dette rett å slett noe som bare må ut?? at det er en periode på grunn av disse produktene???

Hmm..noen som har erfaring??? :forvirret::roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite tips er å holde deg langt unna dagligvareprodukter.. De kan bare skade huden din.. Dette minner meg litt om min hudtype og den krever skikkelig produkter.. Dagligvareprod. inneholder mineralolje som tetter igjen porene, og dermed blir det urenheter. Jeg selv behandler huden min som tørr og det har gitt resultater.. Det er kjempeviktig med fukt og litt fett også hvis du er tørr. Jeg anbefaler deg en tur tul hudpleier, så får du hjelp der.. Jeg ventet altfor lenge.. Men etter jeg startet hos hudpleier med behandling og riktige produkter har huden min blitt så godt som ny!!!

Skrevet
Et lite tips er å holde deg langt unna dagligvareprodukter.. De kan bare skade huden din.. Dette minner meg litt om min hudtype og den krever skikkelig produkter.. Dagligvareprod. inneholder mineralolje som tetter igjen porene, og dermed blir det urenheter. Jeg selv behandler huden min som tørr og det har gitt resultater.. Det er kjempeviktig med fukt og litt fett også hvis du er tørr. Jeg anbefaler deg en tur tul hudpleier, så får du hjelp der.. Jeg ventet altfor lenge.. Men etter jeg startet hos hudpleier med behandling og riktige produkter har huden min blitt så godt som ny!!!

Har ikke kjøpt kremen i dagligvaren.. Ble anbefalt den i en ren hudpleiebutikk..

Var hos hudpleier for noen år tilbake, men var ikke fornøyd med resultatet. Å har ikke råd til alle produktene hun mente jeg måtte ha.

Skrevet

Uansett så bør du sjekke innholdsbetegnelsen.. Hvis den innholder PARRAFINNIUM LIQUIDIUM som er en billig olje, som tetter porene, bør du ikke bruke den!! Hadde du hatt en uproblematisk hudtype, kunne du kanskje brukt den.. Men etter som jeg forstår så er huden din litt problematisk, og da bør du investere i skikkelig produkter.. Billigprodukter kan gjøre den enda værre!! Jeg brukte selv kremer fra Loreal før, men etter jeg gikk over til Md Formulation og decleor, har huden blitt veldig fin!! Jeg vil virkelig anbefale det!! Jeg hadde byttet hudpleier hvis jeg var der, så skal det se det blir resultater ut av det!! Lykke til!! Det er like viktig å ta vare på huden som f.eks håret!! huden skal vi ha i mange år!!!

Skrevet

jeg har heller ikke vært fornøyd med anbefalinger fra hudpleiere... vært hos flere.

min hud er tørr, men som din også uren. slitt lenge med å finne noe som funker. overhuden er tørr, men underhuden fet.

nå har jeg oppdaget dr hauschka :klappe:

fåes på helsekost. relativt rimelig (billigere enn hudpleier iallefall), og veldig gode og enkle produkter.

jeg bruker dette:

morgen: rensekrem + ansiktsvann (normal hud) + ansiktolje&flytende dagkrem (blander de to siste)

kveld: anisktsrens + ansiktsvann

Skrevet

Hvilken krem bruker du da?? Og Oljen?? Har huden din blitt mye bedre?? Og hvor lang tid tok det før du så resultater??

Skrevet

Biodroga har en krem for tørr, uren hud. Kanskje den kunne være noe for deg. Selges hos noen hudpleiere, men er ikke så dyr. Under 200,- hvis jeg husker riktig.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Hei igjen, Nå har jeg kuttet ut å bruke krem om natten, kun renset ansiktet.. Virker som det roer seg litt nå. Har bare noen få synlige kviser igjen på haka. Kanskje det bare var p.g.a stress, nye produkter, en usunn helg, og rett før mensen..samt at jeg er inne i en forkjølelses periode :sjenert:

Håper det.. Har ikke råd til noen ny hudpleieserie akkurat nå.. sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...