AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Noen tips? Ikke leker som ender opp som husfyll, han har mer enn nok. Noe som kan engasjere og være kreativt? Ikke noe relatert til skjerm. Han er veldig glad i kjøretøy og dinosaurer. Lego/Duplo er han såvidt begynt med. Det blir 1-2 pakker fra oss foreldre, siden han får så mye i tillegg fra familie og venner. Jeg synes det er altfor mye gaver i sirkulasjon, og dette sirkuset bør begrenses 🥴 Anonymkode: 21c30...04e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen tips? Ikke leker som ender opp som husfyll, han har mer enn nok. Noe som kan engasjere og være kreativt? Ikke noe relatert til skjerm. Han er veldig glad i kjøretøy og dinosaurer. Lego/Duplo er han såvidt begynt med. Det blir 1-2 pakker fra oss foreldre, siden han får så mye i tillegg fra familie og venner. Jeg synes det er altfor mye gaver i sirkulasjon, og dette sirkuset bør begrenses 🥴 Anonymkode: Alle barn begynner vel tidlig med duplo? Og lego? Det er også veldig bra og kreativt! Ønsk klær eller noe da om det blir for mye leker. Går ann å få begge deler. Leker er vel det kjekkeste i den alderen til jul eller bursdag. 2dager i året.. Anonymkode: d836b...74a 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Lego, plus plus, brio, en dukke, tegnesaker, play doh, hobbysett Anonymkode: 99e5e...507
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Plus plus er jo ganske populært. Anonymkode: 3d88e...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Har han sånn klassisk togbane i treverk fra Brio? Husker det var en av favorittlekene til min sønn da han var liten. Han var dødsfascinert av alt som hadde hjul på fra han var rundt året gammel, så togbanen ble tidlig tatt i bruk. Du spør etter "den beste" julegaven til en fire år gammel gutt, men samtidig vil du ikke ha tips om leker. Hvem skal gaven da være "best" for? Barnet eller for deg? Alle vet at barn helst vil ha "harde pakker" og leker til jul. Å gi han noe annet tilfredsstiller bare deg og ikke mottakeren. Har han noe favorittkosedyr da? Hvis ikke, kanskje tiden er inne for å finne et? Anonymkode: 97831...aed 3
Xfreya Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Playmobil city life er favoritten her i huset. Har brannbil, politibil og ambulanse, får søppelbil og swatpolitibil til jul. Veldig detaljerte og holdbare leker, perfekt til rollelek. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 Jeg ble tipset om spillet Frukthagen for gutter på samme alder, så har kjøpt det. Det virket veldig bra og stimulerende til spill å være. Anonymkode: c1a30...cff 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Noen tips? Ikke leker som ender opp som husfyll, han har mer enn nok. Noe som kan engasjere og være kreativt? Ikke noe relatert til skjerm. Han er veldig glad i kjøretøy og dinosaurer. Lego/Duplo er han såvidt begynt med. Det blir 1-2 pakker fra oss foreldre, siden han får så mye i tillegg fra familie og venner. Jeg synes det er altfor mye gaver i sirkulasjon, og dette sirkuset bør begrenses 🥴 Anonymkode: 21c30...04e Lommelykt, hørselvern, skisko/ski/skøyter, rattkjelke, akebrett, hengekøye, kikkert, fiskestang Anonymkode: 47e7b...4d3 2
Tuppeluri Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 Er vel ingenting annet som er den beste gaven til en 4åring enn det 4åringen ønsker seg selv? Selv om han har mange leker ville jeg likevel spurt. Jeg ønsket meg spill til Nintendo 64 på den tiden, men barn er forkjellig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #10 Skrevet 2. desember 2021 Min har lekt mye med paw patrol biler. Anonymkode: 88b00...57a 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #11 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen tips? Ikke leker som ender opp som husfyll, han har mer enn nok. Noe som kan engasjere og være kreativt? Ikke noe relatert til skjerm. Han er veldig glad i kjøretøy og dinosaurer. Lego/Duplo er han såvidt begynt med. Det blir 1-2 pakker fra oss foreldre, siden han får så mye i tillegg fra familie og venner. Jeg synes det er altfor mye gaver i sirkulasjon, og dette sirkuset bør begrenses 🥴 Anonymkode: 21c30...04e Dere foreldre må da vel selv vite eller i hvert fall greie å finne ut, hva deres egen 4-åring ønsker seg? Anonymkode: 6511a...fe7 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #12 Skrevet 2. desember 2021 Lego Duplo Jurassic World er kult, både duplo verden å leke med OG dinosaurer! Duplo har diverse sånne tema-pakker. Vår gutt ble overlykkelig jula han fikk brannstasjon sett, og lekte masse med det. Avhenger jo av hva ungen er opptatt av? Anonymkode: a3f91...289
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #13 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dere foreldre må da vel selv vite eller i hvert fall greie å finne ut, hva deres egen 4-åring ønsker seg? Anonymkode: 6511a...fe7 Dette... Anonymkode: 79399...730
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #14 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen tips? Ikke leker som ender opp som husfyll, han har mer enn nok. Noe som kan engasjere og være kreativt? Ikke noe relatert til skjerm. Han er veldig glad i kjøretøy og dinosaurer. Lego/Duplo er han såvidt begynt med. Det blir 1-2 pakker fra oss foreldre, siden han får så mye i tillegg fra familie og venner. Jeg synes det er altfor mye gaver i sirkulasjon, og dette sirkuset bør begrenses 🥴 Anonymkode: 21c30...04e Radiostryrt bil!!! Superfint for motorikk, koordinering hpnd/øye etc. helt uten tv-spill, og innmari moro. Her har de kjørt radiostryrte greier fra 3 år. Både biler og eldste på 5 har en radiostyrt dinosaur. Men bil er veldig gøy for alle! Perfekt når man er 4 år 😄 Anonymkode: db394...a9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #15 Skrevet 3. desember 2021 Radiostyrt bil f.eks fra brio, eller en slik som blinker og man kan snurre hjulene 360 grader. Magna tiles, det er slike magneter man kan bygge figurer med, paw patrol leker og tilbehør, brio togbane, duplo/Lego, playmobil, plastelina, slike tegnebrett som ikea har med krittavle, open enden toys fra grimms, grapat osv, utkledningskostymer, lekekjøkken med lekemat. Anonymkode: ac023...1d4
Bacteria Skrevet 3. desember 2021 #16 Skrevet 3. desember 2021 Vil tipse om to nettbutikker som har kjekke ting og leker man ikke nødvendigvis finner på lekebutikker. Det dreier seg om Forskerfabrikken og Lekeakademiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå