Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt en Emmaljunga nxt90 men jeg syns ikke emmaljunga sine stellevesker er noe pene… Hvilken stelleveske anbefaler du og hvorfor? Evt sekk, hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: 0dd59...1cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler sekk jeg. For det første er det tungt for ryggen å gå med ei veske fylt til randen med alt mulig rart. I tillegg er det kronglete med veske og bæring av baby/bilstol osv. Den slenger rundt og er i veien. Jeg bytta i hvert fall raskt til sekk.

Men andre har sikkert fine erfaringer med veske igjen, så er litt forskjellige preferanser 😊

Anonymkode: 2aa7b...23f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Anbefaler sekk jeg. For det første er det tungt for ryggen å gå med ei veske fylt til randen med alt mulig rart. I tillegg er det kronglete med veske og bæring av baby/bilstol osv. Den slenger rundt og er i veien. Jeg bytta i hvert fall raskt til sekk.

Men andre har sikkert fine erfaringer med veske igjen, så er litt forskjellige preferanser 😊

Men er det noen som går og bærer på stelleveska i dag? De fleste henger vel i fra seg stelleveska på vogna, som stort sett er med rundt. De fleste har jo bilstolen på vogna også. 

Anonymkode: d1dc2...fe2

• Liker 1
Skrevet

Har organisert fra Tinkafu, mer enn nok 🙂

Anonymkode: a80c5...8da

Skrevet

Har en sekk som ligger i kurven, og en organizer. Fungerer veldig bra! Men vi bruker veldig lite stash ute på tur og. Trenger bare stelleting og et skift.

Anonymkode: a304d...bec

Skrevet

Hadde bleier og et klesskift i en tøypose vi, som vi dyttet nedi vogna i fotenden.

Anonymkode: 63e69...16f

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men er det noen som går og bærer på stelleveska i dag? De fleste henger vel i fra seg stelleveska på vogna, som stort sett er med rundt. De fleste har jo bilstolen på vogna også. 

Jeg hadde ikke bilstol på vogna, og en baby som ikke likte vogn, så sekk var i hvert fall å foretrekke her 😊 

Skrevet

Hadde stelleveske med førstemann. Syns det var stygt og bare styr.. har organiser fra Bugaboo nå - veldig fornøyd!

Anonymkode: 8dc49...082

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde bleier og et klesskift i en tøypose vi, som vi dyttet nedi vogna i fotenden.

Lekkert. 

Anonymkode: 60c75...237

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har organisert fra Tinkafu, mer enn nok 🙂

Anonymkode: a80c5...8da

Er det relativt god plass eller er det mer for «småting»? 

Skrevet

Tusen takk for svar folkens. Har heldigvis god tid enda, men syns det er et mareritt å lete 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er bare for smått. 

Skrevet

Kjøpte kaos sin stellesekk. Dyr, men godt brukt og fin å se på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke meg du spør, men jeg brukte også organizer. Det finns to str i den fra Tinkafu, jeg hadde den "vanlige" og ikke "tiny" og hadde mer enn nok plass til bleier (plural), tørre servietter (apotek1), en flaske med olje, et skift eller to, vannflaske og en liten matboks. Leker og kosen også, og på sidene er det "lommer" som rommet en vannflaske til meg og nøkler + telefon. Det er også en glidelåslomme, hvor jeg la kortmappen. 

Har du flaskebarn e.l kan du nok trenge mer plass. 

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det er bare for smått. 

Nei. 

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde ikke bilstol på vogna, og en baby som ikke likte vogn, så sekk var i hvert fall å foretrekke her 😊 

Samme her, pluss jeg hadde baby alltid i bæresele. Så da var sekk mye bedre. Praktisk og ergonomisk. 

Skrevet
rampenissen72 skrev (1 minutt siden):

Samme her, pluss jeg hadde baby alltid i bæresele. Så da var sekk mye bedre. Praktisk og ergonomisk. 

Det kan jeg forstå, men når man nå bruker vogn - er ikke sekk fryktelig upraktisk, så stor og plassstjelende de er? 

Bærer selv en del, slenger heller organizeren over skuldra 😅 Som nevnt over pakker jeg ikke mer enn jeg trenger, bleier, skift, kluter og olje, evt vann og matboks, og kosen og eller en leke eller to. Det veier sjeldent så mye at den (bokstavelig talt) elendige ryggen min sliter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lekkert. 

?

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kan jeg forstå, men når man nå bruker vogn - er ikke sekk fryktelig upraktisk, så stor og plassstjelende de er? 

Bærer selv en del, slenger heller organizeren over skuldra 😅 Som nevnt over pakker jeg ikke mer enn jeg trenger, bleier, skift, kluter og olje, evt vann og matboks, og kosen og eller en leke eller to. Det veier sjeldent så mye at den (bokstavelig talt) elendige ryggen min sliter. 

Stor og plasstjelende? Du har den på ryggen, altså veldig ergonomisk. I forhold til ei veske du bærer med ene siden av kroppen. Som ikke er ergonomisk. Men ja, bruker du vogn mest bærer jo vogna stellebaggen. 

Jeg hadde relativt liten sekk fra h&m, akkurat plass til et par bleier, skift, og flaske. Har aldri skjønt hvorfor noen tar med seg hele barnerommet på tur 🤷🏼‍♀️😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi har kjøpt en Emmaljunga nxt90 men jeg syns ikke emmaljunga sine stellevesker er noe pene… Hvilken stelleveske anbefaler du og hvorfor? Evt sekk, hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg har også kjøpt den vognen og enig med deg ang. stelleveske. Gikk derfor på jakt, og endte opp med en Jujube-veske. Syns den var så fin! 😍 Kjenner merket fra før av og likte det godt. Den stellevesken jeg har kjøpt kan både brukes som veske og sekk, så da får jeg finne ut hva jeg liker best. Har dog ikke begynt å bruke denne, så ingen erfaringer å komme med. Men titter stadig vekk på vognen og stellevesken og gleder meg til å bruke dem på nyåret.

• Liker 1
Skrevet
Amatariel skrev (19 minutter siden):

Jeg har også kjøpt den vognen og enig med deg ang. stelleveske. Gikk derfor på jakt, og endte opp med en Jujube-veske. Syns den var så fin! 😍 Kjenner merket fra før av og likte det godt. Den stellevesken jeg har kjøpt kan både brukes som veske og sekk, så da får jeg finne ut hva jeg liker best. Har dog ikke begynt å bruke denne, så ingen erfaringer å komme med. Men titter stadig vekk på vognen og stellevesken og gleder meg til å bruke dem på nyåret.

Hvilken farge på vogn og veksten har du?😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...