AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Hei! Fikk både melding på telefon og faktura i posten i dag. Det som er greia, er at på fakturaen, står fakturadatoen 16.november? Og at jeg har 15 dager på meg til å betale den, men fikk melding om purring nå i stad, men jeg fikk ikke faktura før i dag?? Hva gjør jeg? Anonymkode: c4cdc...b06
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Hvilken dato er forfallsdato da? Og er dette en faktura du visste var på vei? Anonymkode: c213e...98e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken dato er forfallsdato da? Og er dette en faktura du visste var på vei? Anonymkode: c213e...98e Står ingen forfallsdato….Fikk bare purring på melding der det sto at jeg hadde 7 dager på å betale, før det ble tatt videre… TS Anonymkode: c4cdc...b06
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Hva du gjør? Du betaler selvsagt fakturaen. Purregebyr får du ikke før etter 14 dager. Anonymkode: ad40d...c1e
Gjest Mr Bergen Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Om du har penger på konto, ville jeg logget på nettbanken og lagt den til betaling slik at den blir trukket i natt. Så ville jeg ventet noen dager og ringt faktura avdelingen og forklart at du aldri fikk originalfaktura, kun purring. Mulig du får refundert purregebyret
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva du gjør? Du betaler selvsagt fakturaen. Purregebyr får du ikke før etter 14 dager. Anonymkode: ad40d...c1e Får jo ikke betalt før jeg får lønn? Jeg hadde fått betalt den, hvis fakturaen kom før. Fakturadatoen er 16.november, men fikk den ikke før i dag. Hvis du plusser på 15 dager, er tiden veldig knapp. Fikk purring på melding i dag. TS Anonymkode: c4cdc...b06
Gjest laPistola Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får jo ikke betalt før jeg får lønn? Jeg hadde fått betalt den, hvis fakturaen kom før. Fakturadatoen er 16.november, men fikk den ikke før i dag. Hvis du plusser på 15 dager, er tiden veldig knapp. Fikk purring på melding i dag. TS Anonymkode: c4cdc...b06 Så ring og be om utsettelse til du får lønn da.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får jo ikke betalt før jeg får lønn? Jeg hadde fått betalt den, hvis fakturaen kom før. Fakturadatoen er 16.november, men fikk den ikke før i dag. Hvis du plusser på 15 dager, er tiden veldig knapp. Fikk purring på melding i dag. TS Anonymkode: c4cdc...b06 Det var vel ingen overraskelse at den kom, den er vel for noe du vet du har kjøpt? Anonymkode: ad40d...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #10 Skrevet 2. desember 2021 Er dette en regning som dukket opp helt ute av det blå, og ikke er av dine faste utgifter? Siden du sier du ikke kan betale før du får lønn? Du kan jo selvfølgelig ringe de, men mest sannsynlig så har jo den fakturaen vært på villspor fra de sendte den til du fikk den. Anonymkode: 74a4f...334
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #11 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Får jo ikke betalt før jeg får lønn? Jeg hadde fått betalt den, hvis fakturaen kom før. Fakturadatoen er 16.november, men fikk den ikke før i dag. Hvis du plusser på 15 dager, er tiden veldig knapp. Fikk purring på melding i dag. TS Anonymkode: c4cdc...b06 Øøh du er vel ikke tom for penger bare fordi det ikke er lønningsdag? Anonymkode: 2a62a...d61
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #12 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Får jo ikke betalt før jeg får lønn? Jeg hadde fått betalt den, hvis fakturaen kom før. Fakturadatoen er 16.november, men fikk den ikke før i dag. Hvis du plusser på 15 dager, er tiden veldig knapp. Fikk purring på melding i dag. TS Anonymkode: c4cdc...b06 Ehhhh...? Hva har skjedd med de pengene du kunne ha betalt med om du hadde fått regningen tidligere da? Du har hørt begrepet bufferkonto eller...? Synes uansett det er merkelig at du plutselig har fått en regning du ikke ante at skulle komme. Hva er denne regningen egentlig for? Anonymkode: c213e...98e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå