AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Jeg er vanligvis en person som liker å være alene, fokusere på jobben og hunden min. Orker aldri å møte gutter osv. Men hver gang jeg har eggløsning merker jeg at det skjer noe, jeg laster ned tinder og sveiper og begynner å tenke på framtiden med familie osv. Gutter inviterer meg ut, vil møtes. Men så vipps, når eggløsningen er over så blir jeg dritlei av disse guttene og sletter dem uten å gi beskjed om hvorfor. Og sånn er det hver måned !! Alltid på jakt etter nye. Jeg blir helt tullete i hodet av meg selv. Anonymkode: e6cc8...2cc 1
Rosatoast Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Sånn er det, kvinnens hjerne og kropp har i 1000 år lagd barn når man har eggløsning. Menn tiltrekkes bedre og mer av oss, når vi har eggløsning også, for å reprodusere. Dette er biologisk og helt naturlig, og det er hjernen som forteller deg at du er en del av den menneskelige evolusjonen 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 og du virker overrasket... 😂 Anonymkode: 3f34a...611 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Haha, jeg hadde nok vært lik dersom jeg var singel 😅 hver eggløsning blir jeg rastløs, synes (nesten) alle menn er kjempekjekke og drømmer om et åpent forhold. Så er eggløsninga over og jeg skjønner ikke hva jeg tenkte på - jeg trives jo best sammen med kjæresten min, som er verdens fineste, og tanken på andre menn blir helt fjern 😅 Anonymkode: 51068...634
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): og du virker overrasket... 😂 Anonymkode: 3f34a...611 Ikke overrasket, men det er så sykt slitsomt og forvirrende 😅 Jeg prøver liksom å planlegge livet mitt litt, men det er umulig når hormonene snur så drastisk hele tiden. Anonymkode: e6cc8...2cc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Haha, jeg hadde nok vært lik dersom jeg var singel 😅 hver eggløsning blir jeg rastløs, synes (nesten) alle menn er kjempekjekke og drømmer om et åpent forhold. Så er eggløsninga over og jeg skjønner ikke hva jeg tenkte på - jeg trives jo best sammen med kjæresten min, som er verdens fineste, og tanken på andre menn blir helt fjern 😅 Anonymkode: 51068...634 Jeg blir også veldig rastløs og mer sosial. Så blir man normal igjen og skjønner ikke hva man holdt på med, som du sier 🥲 Anonymkode: e6cc8...2cc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 Hahaha jeg kjenner meg igjen. Anonymkode: 7c88f...115
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 Dette er morsomt. Jeg kjenner meg også igjen. Er som tankene er styrt av en biologisk maskin iblant. Anonymkode: 81e9a...628
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #9 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ikke overrasket, men det er så sykt slitsomt og forvirrende 😅 Jeg prøver liksom å planlegge livet mitt litt, men det er umulig når hormonene snur så drastisk hele tiden. Anonymkode: e6cc8...2cc Du vet jo at dette skjer regelmessig etter syklus, så du kan planlegge etter det. Anonymkode: 7105e...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå