Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

For 3 uker siden farget og stripet jeg håret mitt hos Adam og Eva på Arkaden.

Denne herligheten kostet 1600 kr.

Selve fargene ble jeg veldig fornøyd med, men stripene er feil plassert.

Jeg har alltid sideskill, men det ser ut som om hun har lagt stripene som om jeg skulle ha midtskill. Noe jeg overhodet ikke kler siden jeg har et langt og smalt ansikt.

Og når jeg tenker meg om spurte hun ikke om jeg pleier å ha midtskill eller sideskill før etter at hun var ferdig med å stripe / farge håret.

Er dette en reklamasjonsgrunn selv om det er godt 3 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde kanskje å dratt tilbake og klaget litt før. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg gått til frisør og sagt at du ikke var fornøyd.

Min frisør sier hele tiden at jeg må komme tilbake om jeg ikke er fornøyd, og selv om det av og til kan være litt flaut å ringe, har det aldri vært spørsmål når jeg har ringt å klaget.

Skrevet

Prøv! Du har jo ingenting å tape på det. :)

Skrevet

jeg hadde kanskje ventet til nestegang jeg skulle stripe håret, å heller da sagt at sist gang ble det litt anderledes i forhold til hva du hadde tenkt, pga skillet...så gjør de det nok anderledes da.. hvis ikke d var en person som ikke har stripet så mye....jeg striper håret hos frisør ca 2 hver mnd, å jeg har vert hos mange forskjellige frisører å absolutt ikke blitt kjempe fornøyd hver gang...men har nå funnet ei jeg syns er kjempeflink.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...