Gå til innhold

"intr i 2 forskjellige menn, men begge har noen trekk jeg ikke liker. Kravstor?"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg liker å tro at jeg ikke er veldig kravstor, og egentlig er ganske åpen for det meste. Men, jeg er intr i 2 forskjellige menn, og ingen av dem er egentlig aktuelle selv om begge treffer kriteriene om fast jobb og ryddig økonomi. 

Nr 1) en mann på 30 år som ikke er ferdig med fest livet. Han fester hver helg, og synes dette er helt topp. Han er utrolig hyggelig og litt kjekk, men dette er totalt no no for meg. 

2) Mann på 32. Utrolig hyggelig mann, utrolig kjekk (synes jeg). Men han røyker, og det er også noe jeg ikke liker. 

Jeg er selv ei dame på 32. Jeg røyker ikke, og foretrekker vann fremfor alkohol egentlig alltid, men kan godt ta et glass vin til maten. Men fest livet er jeg ferdig med for lengst. 

Anonymkode: 6dacf...d00

Endret av Christina82
endret overskrift.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge de er dealbreakere for meg også og garantert en del andre damer på vår alder.  Synes ikke det er kravstort, det er nokså fornuftige kriterier om man leter etter én å muligens stifte familie med. 

Anonymkode: f3df9...d25

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

ingen av dem er egentlig aktuelle

Da er vel valget enkelt. Alle gode ting er mann nr 3. 

Selv hadde jeg gått for nr 2. 

Skrevet

Den ene som fester hver helg hadde vært lett dealbreaker for meg og det samme med han som røyker. 

Forhold går mer på person enn på jobben de har så det hjelper ikke hva de jobber som da 

Anonymkode: 6e903...3a6

• Liker 1
Skrevet

Kjenner ingen menn som hadde sluttet å feste for ei dame på 32. Festen tar jo egentlig slutt når man tenker dame 32.

Anonymkode: a057c...5a6

• Liker 1
Skrevet

Du sier jo nesten ingenting om mennene! Kun alder, økonomi, hvor kjekke de er og deres dårlige vaner!

Du virker i det minste ikke for kravstor. Man kan avvise noen av hvilken som helst grunner. Det viktige her er jo kjemi. Har du i det hele tatt vurdert om kjemi og personlighet spiller noen rolle? 

• Liker 5
Skrevet

Er du en robot? Come on, du skal først og fremst finne en person du kan le med, ha gode samtaler med, en som har empatiske evner.

Anonymkode: db470...f00

• Liker 6
Skrevet

Ingen av dem. 

Skrevet

Virker som du har få krav spør du meg. Fast jobb, orden på økonomi, ikke røyke og ikke mye festing er selvfølgeligheter for de fleste. men får de deg til å le? Føler du deg elsket og prioritert? Gleder du deg til å møte dem igjen? Flyr tiden når dere er sammen? med andre ord: har du kjemi med noen av dem?

Anonymkode: 1c64f...fa8

Skrevet

De tingene du nevner er jo helt normale ting å vurdere, dette er jo ikke å være kravstor.

Ønsker du en mann som fester hver helg, så er det jo helt topp også helst om du fester selv. Men om dette ikke er en livstil du ønsker så har det jo ikke noe med kravstor å gjøre. Det er bare ingen match.

Utifra hvilke liv vil du leve, så er det jo åpenbart en vil gå for en som deler de samme ønsker og verdier som en selv.

En skal jo ikke ende opp med et værre liv bare for å være i et forhold, da er det like greit å være alene.

Anonymkode: b70b1...4c1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De tingene du nevner er jo helt normale ting å vurdere, dette er jo ikke å være kravstor.

Ønsker du en mann som fester hver helg, så er det jo helt topp også helst om du fester selv. Men om dette ikke er en livstil du ønsker så har det jo ikke noe med kravstor å gjøre. Det er bare ingen match.

Utifra hvilke liv vil du leve, så er det jo åpenbart en vil gå for en som deler de samme ønsker og verdier som en selv.

En skal jo ikke ende opp med et værre liv bare for å være i et forhold, da er det like greit å være alene.

Anonymkode: b70b1...4c1

Pussig, for menn er det ofte sånn. Dessverre må mange menn forplikte seg til forhold med damer de ikke liker bare for å få essensielle ting som sex. Rart hvordan livet skal være så bra for dere, og så jævlig for oss.

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Virker som du har få krav spør du meg. Fast jobb, orden på økonomi, ikke røyke og ikke mye festing er selvfølgeligheter for de fleste. men får de deg til å le? Føler du deg elsket og prioritert? Gleder du deg til å møte dem igjen? Flyr tiden når dere er sammen? med andre ord: har du kjemi med noen av dem?

Anonymkode: 1c64f...fa8

Mann 1 kjenner jeg ikke spesielt godt. Møtte han på jobb som jeg startet i for 3 mnd si. Vi snakker i pausene, men treffes ikke privat eller har hverandre på sosiale medier. Men han virker som en oppegående, hyggelig man uten at vi har snakket noe særlig utover jobb ting. 

Mann 2 har jeg kjent i ca 2 år. Vi har samme hobby, og har delt seng ved flere anledninger uten at det har skjedd noe mer en soving. Når vi møtes blir vi gjerne stående lenge etter alle andre har reist og skravler. Vi har vært innom alle mulige temaer, og ting blir aldri kleint. Tiden går og kjemien er på topp. Han hjalp med meg å hente noe greier i sommer, og ble værende hos meg i flere timer etterpå. Selv om jeg hadde barna hjemme. Det brydde han seg ikke nevneverdig om. 

Anonymkode: 6dacf...d00

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Pussig, for menn er det ofte sånn. Dessverre må mange menn forplikte seg til forhold med damer de ikke liker bare for å få essensielle ting som sex. Rart hvordan livet skal være så bra for dere, og så jævlig for oss.

Ja. Kjemperart. Damer får bare menn de vil ha og menn får bare damer de ikke vil ha. 

Anonymkode: 19b23...2ce

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gråt mer da, sutregutt. Du gjør meg flau over å være mann. Med den innstillinga der så er du 100% sikkert den vanskelige partneren i ethvert hypotetisk forhold du kunne vært i, men du havner jo ikke i et pga den, så da er det sikkert deilig å fortelle seg selv slikt oppgulp. Du er en selvoppfyllende profeti.

Anonymkode: db470...f00

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Skrevet

Åpnet tråden, men ny overskrift. 

Christina82, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ta deg en runk. kompis. Hvis du sliter med å få deg et ligg, så fortjener du ikke et ligg.

Anonymkode: aa142...6c9

• Liker 1
Skrevet

Date begge to 

Anonymkode: 6cbe9...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...