Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En kollega har en Remarkable og jeg synes det virker genialt. Jeg har selv alltid masse lapper og ark og notisbøker liggende og skulle gjerne hatt et godt system for å organisere det. Remarkable ser ut til å oppfylle det ønsket, men jeg synes den er så dyr! Kjenner dere noe lignende som kan være en god erstatning? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er ute etter noe med e-blekk, tror jeg dessverre ikke det er noe billigere å få som er like bra. Og de dårligere alternativene er nok også bare marginalt billigere. Remarkable har liksom satt gullstandarden, virker det som.

Anonymkode: e2bf2...0d0

• Liker 1
Skrevet

ReMarkable er helt klart verdt pengene! Ikke angret ett sekund på det kjøpet der!!!  Prøvde og finne noe billigere og det klarte jeg desverre ikke finne men den skiller seg ut og er hvert hver krone! 

Anonymkode: 2e208...fcb

• Liker 1
Skrevet

Det er meningen at jobben skal betale slikt

Skrevet
10 hours ago, prt90 said:

Det er meningen at jobben skal betale slikt

Js, det ville vært fint. Jeg jobber i en NGO, så jeg tror ikke noen vil prioritere det, selv om det ville hjelpe meg til å holde styr på alle møter og tanker i løpet av en dag. Jeg husker også bedre ved å skrive for hånd.  

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

ReMarkable er helt klart verdt pengene! Ikke angret ett sekund på det kjøpet der!!!  Prøvde og finne noe billigere og det klarte jeg desverre ikke finne men den skiller seg ut og er hvert hver krone! 

Anonymkode: 2e208...fcb

10 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du er ute etter noe med e-blekk, tror jeg dessverre ikke det er noe billigere å få som er like bra. Og de dårligere alternativene er nok også bare marginalt billigere. Remarkable har liksom satt gullstandarden, virker det som.

Anonymkode: e2bf2...0d0

Det høres jo veldig fristende ut, må jeg si. Vet dere noe om Remarkable 1? Jeg har lest at den føles bedre å skrive på enn 2'eren, men jeg har aldri sett en IRL. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...