Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ble kontaktet av en fyr på FB (ikke venn) som sendte meg en morsom vinke-emjo.  Dette er et halvt år siden, og jeg svarte veldig kort og var avvisende så det ble ikke mer kontakt. Han kontaktet meg på ny for noen uker siden. Hadde sett profilbilde og syntes jeg var søt... Deretter skrevet litt frem og tilbake, hvor han fort spurte om jeg var på snap. La han til og ikke lenge etterpå kom et bilde fra badet hvor han var halvnaken. Forstått at dette er blitt ganske vanlig og mange menns måte å flørte på. Mange trenger jo mye bekreftelse fra det annet kjønn. Det jeg lurer på er om han kun er ute etter å vise seg frem, evt sex eller om noen har opplevd noen gang at en seriøs relasjon kan starte på denne måten. Jeg er faktisk litt betatt av fyren, men litt skeptisk da han tydelig er interessert i å vise seg selv frem på denne måten og sikkert vil ha i retur. Er det kun useriøse menn som driver slik? Noen med erfaringer? Vi er i 40-årene...

Endret av Hilli74
Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Du er nok en av mange han sender sånt til. Og for meg finnes det knapt noe mer turn off enn sånne bilder.

Men hver sin smak. 

Skrevet

En som vil vise seg frem og ikke sier nei til sex. Alt annet enn seriøs kan du hvertfall være sikker på 

Anonymkode: 2aaba...3de

• Liker 4
Skrevet

Min erfaring er at de som sender slike tidlig, gjerne sender de samme bildene til flere jenter og at de har stort behov for bekreftelse og flørting. Ergo ikke dem man bør satse på om man vet at man helst håper på noe seriøst. 

Anonymkode: 1128d...d80

• Liker 5
Skrevet

Menn som sjekker opp kvinner i alle tenkelige fora = søppel. De klarer ikke ha nære relasjoner, kun ny spenning, nye mennesker hele tiden og overfladisk piss. Oppmerksomhetshorer. 

Husker en venn av meg sendte en lettkledd, flekset bilde av seg selv. Bildet var lagret som en snapfil, altså hadde det blitt sendt til x-antall andre først 🤣🤣🤣🤣🤣 fytti så usexy. Men noen er greit å bli turned off fra 😄

Anonymkode: 57b3e...3dc

• Liker 9
Skrevet

Mange pervoer som slenger ut tilfeldige lodd i det store lykkelotteriet. Snap er kanskje det morsomste lotteriet. Det er blitt enkelt å brøyte seg inn i privatlivet til andre dessverre.

Anonymkode: d6ed7...b5c

• Liker 4
Skrevet

En som vil vise seg frem og ikke sier nei til sex. Alt annet enn seriøs kan du hvertfall være sikker på 

Anonymkode: 2aaba...3de

• Liker 2
Skrevet

Akkurat hva jeg har tenkt. Er nok mye narsisisme her, veldig behov for bekreftelse på bilder etc, og mannen ser svært bra ut, en grunn til at han er singel sikkert. Han har mange snap-poeng ja...

• Liker 1
Skrevet

Nettflørting er ekstremt mye enklere enn å flørte i det virkelige liv. Hvor menneskelig kjemi spiller en stor rolle. I tillegg er det enklere å slenge ut 100 fiskesnører og håpe at det biter på én av de. 

Min oppfatning er at menn som sender sånne bilder ikke har noen annen måte å flørte på. De har kanskje ikke evnen til å snakke for seg, har ikke for mange interesser eller er ikke så kjapp i replikkene. «Hva i svarte skal jeg skrive?! Jaja, jeg sender et bilde av pikken min, det MÅ jo være innertier»

Så møtes man kanskje på ekte og merker at djeesus denne fyren har jo ingenting mellom ørene. 

• Liker 5
Skrevet
President Chimp skrev (49 minutter siden):

Nettflørting er ekstremt mye enklere enn å flørte i det virkelige liv. Hvor menneskelig kjemi spiller en stor rolle. I tillegg er det enklere å slenge ut 100 fiskesnører og håpe at det biter på én av de. 

Min oppfatning er at menn som sender sånne bilder ikke har noen annen måte å flørte på. De har kanskje ikke evnen til å snakke for seg, har ikke for mange interesser eller er ikke så kjapp i replikkene. «Hva i svarte skal jeg skrive?! Jaja, jeg sender et bilde av pikken min, det MÅ jo være innertier»

Så møtes man kanskje på ekte og merker at djeesus denne fyren har jo ingenting mellom ørene. 

Netthorer = nek. De finner jo hverandre så noe godt er det i det 

• Liker 1
Skrevet

Å kjære tid. Ikke si at du biter på dette.

Dette er ikke menns måte å flørte på. Menn flørter ikke. Kun tapere flørter.

Vil du ha en bra mann må du oppsøke en selv, for bra menn driver ikke og klenger seg på damer. 

Anonymkode: 6ad01...7b2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Netthorer = nek. De finner jo hverandre så noe godt er det i det 

Uff, ja..

Anonymkode: 6ad01...7b2

Skrevet

Jeg svarte litt direkte da han igjen sendte selfies.... om han kanskje har veldig behov for bekreftelse og om det er noe han kanskje manglet fra oppvekst etc. Jeg er noe direkte 🤪 Han responderte positivt igrunn og virker som det gikk opp et lite lys for han. Dagen etter sendte han et nytt bilde😁

Skrevet
9 hours ago, Hilli74 said:

Jeg svarte litt direkte da han igjen sendte selfies.... om han kanskje har veldig behov for bekreftelse og om det er noe han kanskje manglet fra oppvekst etc. Jeg er noe direkte 🤪 Han responderte positivt igrunn og virker som det gikk opp et lite lys for han. Dagen etter sendte han et nytt bilde😁

Så da gikk det jo ikke opp noe lys for han overhodet. Han fortsatte på akkurat samme måte. Han lot deg nok tro at det du sa var dypt og reflektert og at han satte pris på at du fikk han til å tenke over det osv osv, men i virkeligheten jattet han mest sannsynlig bare med - ellers hadde han jo aldri sendt et nytt bilde i samme stilen 🤦🏼‍♀️🙄

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
Hilli74 skrev (10 timer siden):

Han er direkte - Du er direkte.

Connect the dots.😉

Skrevet

Dette er kun sexrelatert. Du er nok en av flere. Betatt av han? Lovebomber han? Han er sikkert i forhold. Det må du sjekke ut. Kan være i forhold selv om det ikke syns på fb. Men spørre han om sivilstatus. 

Anonymkode: 313c4...9e4

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er kun sexrelatert. Du er nok en av flere. Betatt av han? Lovebomber han? Han er sikkert i forhold. Det må du sjekke ut. Kan være i forhold selv om det ikke syns på fb. Men spørre han om sivilstatus. 

Han er singel, og tror det stemmer. 

Skrevet
Just now, Hilli74 said:

Han er singel, og tror det stemmer. 

Han sender kyss osv....virker interessert, men vet jo ikke.. Synes bare det er rart at en mann i 40-årene skulle bare "spille".

Skrevet

Så da gikk det jo ikke opp noe lys for han overhodet. Han fortsatte på akkurat samme måte. Han lot deg nok tro at det du sa var dypt og reflektert og at han satte pris på at du fikk han til å tenke over det osv osv, men i virkeligheten jattet han mest sannsynlig bare med - ellers hadde han jo aldri sendt et nytt bilde i samme stilen 🤦🏼‍♀️🙄

Ganske rart ja. Han skrev at hans fortid/barndom var langt ifra A4 - og at han sikkert kan fortelle meg  mer om  dette senere 😁

Skrevet

Sier han han vært singel i ett år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...