Gå til innhold

Hvorfor er det alltid utenlandsk gutt/norsk jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså i alle medier (film, tv, aviser, nett)?

Hvorfor aldri norsk gutt og pakistansk/somalisk/afghansk jente?

Anonymkode: 924be...042

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel ha litt realisme i handlingen, noe gutter og jenter kan kjenne seg igjen i, 🙊

Anonymkode: 6e67b...028

• Liker 8
Skrevet

Ligger det ikke mye i kulturen deres da, at gutta kan gjøre som de vil mens jentene får holde seg hjemme og oppføre seg pent?

Anonymkode: 80cc9...6a0

• Liker 33
Skrevet

Sånn har det vært siden jeg gikk på barneskolen på 80 tallet. Typisk skolekino scenario. Den blonde norske jenta Merit (10år) treffer Ali (11år) på ferie og det oppstår et vennskapsbånd.

Hadde norske Erik hadde møtt Aisha på ferie i Marokko (Science fiction) så ville det blitt steinkasting i Oslo sentrum, plyndring og filmskaperen ha politibeskyttelse.

Det finnes jo reklamefilmer hvor mor er mørk og far er blond. Asiatisk, søramerikansk, sør afrikansk. Men aldri med nordafrikanere eller arabiske damer. Og alle forstår hvorfor.

Anonymkode: 73b1d...d1b

• Liker 36
Skrevet

Fordi det skjuler hatet og rasismen som ulmer i de gruppene vi skal synes synd på. 

Anonymkode: 987df...025

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er en somalisk kvinne, og har aldri i min villeste fantasi tenkt å få en etnisk norsk mann som kjæreste og ektemann. Dette er fordi jeg anser dessverre ikke etniske norske menn som mannlige nok for å stifte en familie eller ha et romantisk forhold. Jeg foretrekker en mann som er viril, beskyttende, ofrer livet sitt for meg og barna, ta det som en selvfølge det økonomiske ansvaret, osv..........

Anonymkode: 02cc0...12a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er en somalisk kvinne, og har aldri i min villeste fantasi tenkt å få en etnisk norsk mann som kjæreste og ektemann. Dette er fordi jeg anser dessverre ikke etniske norske menn som mannlige nok for å stifte en familie eller ha et romantisk forhold. Jeg foretrekker en mann som er viril, beskyttende, ofrer livet sitt for meg og barna, ta det som en selvfølge det økonomiske ansvaret, osv..........

Enig, de må steppe opp gamet sitt og slutte å syte over at de blir erstatta. 

Anonymkode: 5ecff...c57

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vil vel ha litt realisme i handlingen, noe gutter og jenter kan kjenne seg igjen i, 🙊

Anonymkode: 6e67b...028

Nettopp.

En muslimsk jente som blir sammen med en ikke-muslim bringer skam over slekten og kan fort komme til å begå et svalestup fra balkong i 6. etasje, eller komme ut for et lignende uhell. Hun må spares til fetteren i hjemlandet.

Derimot er det helt greit for guttene å ligge rundt med hvite "gora kuffar pottit horer".

Anonymkode: ed357...512

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Så synd da at somaliske menn fra 18-67 topper statistikken for innvandrergruppen som mottar sosialhjelp. Dvs de jobber ikke…

Anonymkode: 533f7...57b

• Liker 48
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Så synd da at somaliske menn fra 18-67 topper statistikken for innvandrergruppen som mottar sosialhjelp. Dvs de jobber ikke…

For ikke å snakke om vold og konedrap..🙄 

• Liker 35
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"ikke norsk" betyr ikke nødvendigvis at han må være somaler heller da.

Anonymkode: 798f3...183

• Liker 5
Skrevet

Det er da ikke det, i Lakeview Terrace er det hvit mann, mørk jente.

images-na.ssl-images-amazon.com/images/S/pv-tar...

Anonymkode: 5ac99...11d

• Liker 2
Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har med den degenerte ideologien venstresiden har dyrket i så mange år. At en ikke greier å fjerne de folka fra politikken og skape en skikkelig venstresiden igjen, er utrolig. Uansett er det jo ganske dumt av nordmenn å bli i lag med noen som er mørkere i huden, fordi det er en ulempe her i Norge. Barna blir ikke tilpasset klima skikkelig.

Endret av Jaconandersen
Skrevet

Mørke innvandrere er stort sett unge menn. De få kvinnene som kommer fortsetter å være muslim og blir heller alene enn å ikke finne seg en annen muslim. 

Anonymkode: 3a0de...1c2

• Liker 3
Skrevet

Foreldrene til muslimske jenter tillater ikke at deres døtre besudles av ikke- muslimer. Da må eventuelt den ikke- muslimske mannen konvertere til islam. 

Til og med Abid Raja hadde problemer med å få den kvinnen han elsket, til tross for at begge er muslimer. Foreldrene hennes forbød henne å treffe ham, fordi han var "av lavere rang". 

Muslimske foreldre har stor makt over sine døtre, enkelte er i stand til å drepe sine døtre hvis de omgås "feil" menn. Muslimske døtre blir også tvangssendt til "hjemlandet" for å bli giftet bort til en fetter, selv om døtrene er født og oppvokst i Norge. 

• Liker 10
Skrevet

I Norskish på Nrk så er det norsk mann i forhold med tyrkisk dame, og mye utfordringer rundt det å være kvinne/kulturkrasj/press fra familie/skam. 

Anonymkode: e564c...5f0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Så med andre ord, eventyr? Finnes ikke somaliske menn som gjør noe av dette. De sitter enten på kafen i Oslo uten jobb, eller sammen med andre menn og drikker alkohol i Somalia mens kvinnen jobber.

Anonymkode: f16c5...f0e

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er selv norsk, og har aldri vært borti gode norske menn. Mannen min er ikke norsk, og han tar det som en selvfølge at han skal beskytte og forsørge oss, han tilrettelegger for at jeg skal kunne være hjemme med barna så lenge de trenger det, og tar ansvar for alt av ting utenfor huset..alt av økonomi er det han som tar ansvar for. Selvsagt. 

Anonymkode: b75d3...14c

• Liker 3
Gjest Chiroptera.
Skrevet (endret)

Odd Magnus Williamsson er mannen til Tinashe. Trond Giske er med Haddy N'ije, Lisa Aisato har en så hvit mann at han heter Børre. 

Endret av Chiroptera.
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er selv norsk, og har aldri vært borti gode norske menn. Mannen min er ikke norsk, og han tar det som en selvfølge at han skal beskytte og forsørge oss, han tilrettelegger for at jeg skal kunne være hjemme med barna så lenge de trenger det, og tar ansvar for alt av ting utenfor huset..alt av økonomi er det han som tar ansvar for. Selvsagt. 

Anonymkode: b75d3...14c

Og så finner han seg en som er yngre og penere og pakker snippesken, og så er du fucked.

Anonymkode: 96f0c...b13

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...