Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lite/mye skal til, og vær ærlig nå.

Anonymkode: 2f809...1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir lett krenket av alle de gjøkene som blir krenket. 

• Liker 6
Gjest Raptuza
Skrevet

Hvis noen tror de vet hva som er best for meg

Skrevet

Synes det er tåpelig hvor lettkrenka folk har blitt. 

Folk burde tålt mer og ikke ta seg nær av alt mulig.

Anonymkode: e58d1...1ff

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan tåle mye, men folk som gjør narr av lidelsen min ( asperger syndrom ) synes jeg er skikkelig vondt og da kan jeg fort bli krenka.

Anonymkode: c38bf...8b3

• Liker 8
Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg er blitt krenka noen gang.

Anonymkode: ff8fa...56f

Skrevet

Jeg blir ikke lett krenka, men jeg blir lei meg når noen insinuerer at jeg kan for det selv som endte opp som alenemamma. Men jeg vet ikke om jeg blir krenka av det, jeg føler at den lista ligger veldig høyt.

Anonymkode: c8914...949

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan tåle mye, men folk som gjør narr av lidelsen min ( asperger syndrom ) synes jeg er skikkelig vondt og da kan jeg fort bli krenka.

Finnes det virkelig noen som gjør narr av det?! Rare mennesker du omgås.

Anonymkode: 2f809...1c1

Skrevet

Kan ikke huske at jeg har blitt krenket. 

Anonymkode: 7cac5...c0d

Skrevet

Når jeg blir diskriminert.

Anonymkode: 0ef20...3d8

• Liker 3
Skrevet

Når jeg eller andre blir utsatt for fatshameing.

Anonymkode: b95e9...4a9

Skrevet

Jeg blir ikke krenka. Men jeg kan bli oppgitt, sint eller provosert, og det har jeg all rett til når noen oppfører seg uakseptabelt, uten at noen skal forsøke å kneble grensene og følelsene mine ved å kalle meg krenka for å latterliggjøre naturlig reaksjon bare så de kan få fortsette å oppføre seg som en dust. 

Anonymkode: b981b...a27

• Liker 4
Skrevet

Man skal jaggu gjøre en innsats før jeg blir krenket og lenge før det sier jeg fra hvis det er en nær relasjon, er det frememde driter jeg so regel i det, rister det av og lar det være deres greie, på nett har jeg ikke opplevd å bli krenket, da tenker jeg bare at det sitter en stakkar på andre siden som ikke vet bedre.. 

Anonymkode: 5fbe5...50e

Skrevet

Vet ikke om krenka er rette ordet, men jeg blir veldig ukomfortabel og sint når folk absolutt skal ta på meg. Altså, det er ikke sånn at alle tar på meg hele tiden, men når kunder gjør det. Typ stryke på ryggen som takk for hjelpen. Ha deg vekk, du kunne vært bestefaren min!! 🤮

Anonymkode: 1a2f7...c66

• Liker 3
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet ikke om krenka er rette ordet, men jeg blir veldig ukomfortabel og sint når folk absolutt skal ta på meg. Altså, det er ikke sånn at alle tar på meg hele tiden, men når kunder gjør det. Typ stryke på ryggen som takk for hjelpen. Ha deg vekk, du kunne vært bestefaren min!! 🤮

Wtf æsj. Det er jo sex trakasering. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og nettopp sånne ting synes jeg det er så utrolig unødvendig å harselere med. Skjønner godt at det ikke føles spesielt ok. ❤️

Anonymkode: 3b962...aa7

• Liker 1
Skrevet
rampenissen72 skrev (28 minutter siden):

Wtf æsj. Det er jo sex trakasering. 

Ja, det er jo det. Men det er det dessverre ikke alle som skjønner. Kan ikke være så nærtagende, må vite.

Skrevet

Når folk antyder at jeg blir krenka for alt og ingenting.

• Liker 1
Skrevet

Artikler av type "10 ting du gjer feil"

"unngå disse vasketabbene" 

Fuuuu.

Anonymkode: 50e27...7b2

Skrevet

Nye dama til en kompis av meg blir krenket hvis du har annen mening henne i  temaer som har med familie, mental helse og ledelse. 

Jeg har 7 år utdannelse utover videregående i fagene nevnt ovenfor og jobbet med disse temaene i en årrekke. 

Hun har 1 år kurs i et praktisk fag, 2 barn med sin eksmann, stemor for kompisen min sin 2 barn, høyeste arbeidstittel er butikkleder for en klesbutikk. 

Anonymkode: 1a6ca...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...