AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Aldri har det vært flere influensere i Dubai som nå i det siste. Og jeg merker at byen får ENDA dårligere rykte og bilde da alle harrye influensere drar dit, fester, og de fleste er jenter som er operert fra topp til tå. Og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alle drar på SAMME hotell, samme beach club, og samme typisk influenser attraksjoner? Har vært et par ganger i Dubai selv i 2014-2015, og da var byen skikkelig interessant å besøke. Mange lokale, nesten ingen turister å se. Mens nå florerer det av influensere og turister som gjør at man ikke får lyst til å besøke byen. Og nei, jeg er overhodet ikke enig med hvilket syn dette landet har, reglene, alle lovene, hvordan arbeidere blir utnyttet, men dette skjer i flere land enn bare Dubai, og folk reiser uansett hvor ille landet er. Er det flere som får det samme inntrykket av at influensere nærmest kan ødelegget bildet til et land/by og dermed blir skikkelig harry å reise til? Anonymkode: fb990...ad4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Skjønner ikke at folk drar til Dubai. Støtte slaveri, nei takk. Anonymkode: 21831...514 9
Entern Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjønner ikke at folk drar til Dubai. Støtte slaveri, nei takk. Anonymkode: 21831...514 Enig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Google "Dubai porta potties", så forstår du hvordan disse "influencerne" i det hele tatt har råd til å reise så mye til Dubai Anonymkode: 0a59d...726 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Influensere, i hvert fall de som er luftigst møbler i toppetasjen, er snart en saga blott. Anonymkode: 59b4a...06c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Jeg er kjent i Dubai. Vært inn og ut byen de siste ti årene. Du har rett i at byen har mistet mye lokal sjarme. Nå er det veldig mye Las Vegas og glitz & glammer. Du kan fortsatt oppleve det lokalt genuine, men da må du ut av Dubai til noen av naboemiratene. Apropos influencere…så vet jeg om ihvertfall ei der som har en rik lokal sugardaddy.. Anonymkode: 92837...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå