AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Del Skrevet 2. desember 2021 For min egen del er jeg sjokkert over at mange mener at det er greit. Det er veldig populært i Amerika på høyre og venstresiden. Fullstendig galskap og koko at individuell frihet er så lite viktig. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Doxing Doxing or doxxing is the act of publicly revealing previously private personal information about an individual or organization, usually through the Internet.[1][2] Methods employed to acquire such information include searching publicly available databases and social media websites (like Facebook), hacking, social engineering and, through websites such as Grabify, a site specialized in revealing IP addresses through a fake link. Doxing may be carried out for various reasons, including online shaming, extortion, and vigilante aid to law enforcement.[3][4] It also may be associated with hacktivism. Anonymkode: 878b3...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. desember 2021 #2 Del Skrevet 2. desember 2021 Det er kriminelt, umoralsk og på alle måter forkastelig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #3 Del Skrevet 3. desember 2021 Selvsagt ikke greit! Anonymkode: da9cb...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 Det er greit å doxxe nazister. Veldig effektivt er det også. Bare andre nazister vil være uenig. Anonymkode: dbfff...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg er imot det i absolutt alle tilfeller. Dersom noen bryter loven så skal de meldes til politiet. Det er ikke opp til oss å straffe kriminelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå