AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Jeg fikk nettopp F på en eksamen, noe som overasker meg veldig. Er det noe risiko forbundet med å klage jeg ikke har fått med meg? Anonymkode: 557a0...e40
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Du har ingenting å tape på å klage på stryk. Anonymkode: 39458...266 20
Zip zorp zorp Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har ingenting å tape på å klage på stryk. Anonymkode: 39458...266 Takk! Men er det ikke slik at om jeg klager så har jeg brukt et ekstra forsøk? Endret 2. desember 2021 av Zip zorp zorp
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Først bør du be om en begrunnelse. Så kan du vurdere å klage når du har lest begrunnelsen. Anonymkode: 1fcc3...e8b 8
kri.star Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Bare å kjøre på. Du har ingenting å tape, ei bruker du heller "ekstra forsøk". Lykke til! 10
kri.star Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Og du, det ordner seg. Strøk på bachelor-oppgaven jeg. Men, skrev den på nytt og fikk B. Jobber i dag med finans innen olje/gass Så kjipt nå, men det ordner seg 2
Lorieen Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 Ingenting å tape, alt å vinne! Kjør på! 2
Ullvott Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 Hvis målet ditt kun er å stå, og ikke å få en viss karakter, har du ingen ting å tape på å klage. Lykke til!
solmåneogstjerner Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 Zip zorp zorp skrev (1 time siden): Takk! Men er det ikke slik at om jeg klager så har jeg brukt et ekstra forsøk? Nei. Du har fortsatt to forsøk til. Så du bør klage, du taper ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #10 Skrevet 2. desember 2021 Bare å klage! Du bruker ikke opp et forsøk. Men det er ofte kort tidsfrist på å klage, så bare send inn klagen med en gang. Da jeg strøk bare klaga jeg direkte uten å be om begrunnelse. Anonymkode: 064d6...860 1
Zip zorp zorp Skrevet 2. desember 2021 #11 Skrevet 2. desember 2021 Tusen takk for svar, dere er snille!
Zip zorp zorp Skrevet 2. desember 2021 #12 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Først bør du be om en begrunnelse. Så kan du vurdere å klage når du har lest begrunnelsen. Anonymkode: 1fcc3...e8b Er det noen grunn for å vente på begrunnelsen? Kan jo ikke gå noe lavere?
Zip zorp zorp Skrevet 2. desember 2021 #13 Skrevet 2. desember 2021 Ullvott skrev (1 time siden): Hvis målet ditt kun er å stå, og ikke å få en viss karakter, har du ingen ting å tape på å klage. Lykke til! Nja om jeg hadde fått E eller D så hadde jeg nok blitt litt skuffet, forventet egentlig en C så dette her kom som et stort sjokk. Men der igjen, alt er bedre en karakteren jeg har nå.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #14 Skrevet 2. desember 2021 Zip zorp zorp skrev (22 minutter siden): Er det noen grunn for å vente på begrunnelsen? Kan jo ikke gå noe lavere? Det kan jo være åpenbare grunner til at man har fått stryk. Ingen vits i å klage hvis det er helt tydelig at man ikke har levert en oppgave som fortjener bedre karakter. Anonymkode: 1fcc3...e8b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #15 Skrevet 2. desember 2021 Jeg ville sendt inn en klage (skader jo ikke å gjøre det uansett og man har begrenset tid) og bedt om karakterbegrunnelse. Karakterbegrunnelsen kan være grei å ha om du må/vil ta opp faget. På mitt studiested så kan man ikke gå opp/ned mer enn én karakter, så i bestefall ville jeg endt opp med en E Anonymkode: 3c24d...c8a 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #16 Skrevet 2. desember 2021 Ved åfå begrunnelse vet man jo hva som skal til for å få bedre karakter. Tenker derfor det er lurt å be om det før du klager. Går det forresten an P gjøre simultant? Får man begrunnelse hvis man klager? Anonymkode: 6ee58...003
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #17 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ved åfå begrunnelse vet man jo hva som skal til for å få bedre karakter. Tenker derfor det er lurt å be om det før du klager. Går det forresten an P gjøre simultant? Får man begrunnelse hvis man klager? Anonymkode: 6ee58...003 Hvis man ber om begrunnelse, blir klagefristen automatisk utsatt. Men det er virkelig ingen grunn til å vente med å klage. Anonymkode: 714eb...ec0
Zip zorp zorp Skrevet 2. desember 2021 #18 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg ville sendt inn en klage (skader jo ikke å gjøre det uansett og man har begrenset tid) og bedt om karakterbegrunnelse. Karakterbegrunnelsen kan være grei å ha om du må/vil ta opp faget. På mitt studiested så kan man ikke gå opp/ned mer enn én karakter, så i bestefall ville jeg endt opp med en E Anonymkode: 3c24d...c8a Hvilket studiested er dette? Merkelig system
Zip zorp zorp Skrevet 2. desember 2021 #19 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Går det forresten an P gjøre simultant? Beklager, hva mener du med dette?
Zip zorp zorp Skrevet 2. desember 2021 #20 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvis man ber om begrunnelse, blir klagefristen automatisk utsatt. Men det er virkelig ingen grunn til å vente med å klage. Anonymkode: 714eb...ec0 Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå