Eowyn Skrevet 11. oktober 2005 #1 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei!! Har slektinger i Canada som har fryktelig lyst å reise til Norge. Til sommeren skal de til Skottland, og så spurte de meg om det går ferge mellom landene, og hvis ikke hva koster det å reise med fly... Noen som vet? For jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie i.i Skrevet 11. oktober 2005 #2 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jo, mener at det går ferge mellom Stavanger og Aberdeen. er dog ikke sikker da jeg aldri har tatt den før. Men mener det. Sjekk med foskjellige ferjeselskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie i.i Skrevet 11. oktober 2005 #3 Del Skrevet 11. oktober 2005 Sjekk DFDS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. oktober 2005 #4 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det gaar hvertfall ferge mellom Newcastle og Kristiansand. Bergen, Haugesund og Stavanger. Det tar ca. to timer med tog og to-tre timer med bil fra Edinburgh til Newcastle, saa det er ikke saa langt. Ellers gaar det jo fly ogsaa. Det rimeligste alternativet er aa fly fra Glasgow Prestwick til Torp med Ryanair. Det gaar tog dit fra Edinburgh og Glasgow. Gaar ogsaa fly fra Aberdeen, men det er SAS (hvis jeg ikke tar helt feil) saa det er mye dyrere. Haaper det hjalp deg litt paa vei! Hvis du trenger mer hjelp, send gjerne en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå