AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Jeg er så sinnsykt demotivert for tiden. Mest pga været. Det er så innmari kaldt at å gå ut i seg selv blir en treningsøkt fordi jeg bruker så mye energi på å fryse. Jeg bruker å trene nesten daglig, men har nå i 2 uker ca ikke klart å få meg ut av døra for å dra til trening. Det er SÅÅÅ KALDT! Er det flere som kjenner på det samme? Anonymkode: 8ad9c...d9b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er så sinnsykt demotivert for tiden. Mest pga været. Det er så innmari kaldt at å gå ut i seg selv blir en treningsøkt fordi jeg bruker så mye energi på å fryse. Jeg bruker å trene nesten daglig, men har nå i 2 uker ca ikke klart å få meg ut av døra for å dra til trening. Det er SÅÅÅ KALDT! Er det flere som kjenner på det samme? Anonymkode: 8ad9c...d9b hallo? Anonymkode: 8ad9c...d9b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Kjenner meg igjen ja! Alt er et ork når det er så kaldt. Eneste som frister er å sitte ved ovnen å fyre, i tillegg tappes jeg for krefter fordi det er så mørkt . Anonymkode: de500...73b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Jeg er nesten aldri ute nå, utenom på ski eller noe annet gøy. Har hjemmekontor og alltid mye å gjøre hjemme. Så koser meg inne. Anonymkode: 9dfda...9a4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Har hatt minus 30. Da gjorde jeg lite ute. Nå er det litt mildere og friskt i været. Neste uke blir det ned i -33 grader. Innetid igjen👌🏻🥶 Anonymkode: aa39f...a98 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Hvor kaldt er det hos deg da? Anonymkode: 8fca0...ab8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 Jeg går meg en tur eller to jeg ja, stort sett. Men så har jeg turområde bare rett bak huset, så det er ikke så mye tiltak. Synes det er mer slitsomt med mørketida, får liksom aldri vært ute i lyset. Anonymkode: 84e0d...4dd
Million Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 (endret) Her er det -13 C i dag, og det er så kaldt at busene fryser i nesa når man går ut! 😄 Holder meg mest mulig inne! Endret 2. desember 2021 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #10 Skrevet 2. desember 2021 Hmmmmmm skrev (3 minutter siden): Jeg må gå med hunden. Spyyr Har du ordentlig med uteklær og ullundertøy da? Og tjukke ullsokker, god lue? Jeg skal hente ut vinterdressen min nå jeg, digg når det bli skikkelig kaldt og da slipper jeg å tenke lag på lag, bare å dra på dressen så er jeg klar, uansett hva jeg har under (kan kanskje ikke være naken, men trenger ikke mer enn ullundertøy, eller vanlige jeans osv.) Mener ala dette (jeg har Helly Hansen) https://avseth.no/parkdress-voksen/ Anonymkode: 84e0d...4dd 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #11 Skrevet 2. desember 2021 Hmmmmmm skrev (8 minutter siden): Jeg må gå med hunden. Spyyr Skjønner at det er forskjell når du må da forresten, selv om jeg går ut frivillig Anonymkode: 84e0d...4dd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #12 Skrevet 2. desember 2021 Jeg tar på meg superundertøy og vindtette klær, da er det ikke så kaldt. Anonymkode: 87b9a...00e 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #13 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er så sinnsykt demotivert for tiden. Mest pga været. Det er så innmari kaldt at å gå ut i seg selv blir en treningsøkt fordi jeg bruker så mye energi på å fryse. Jeg bruker å trene nesten daglig, men har nå i 2 uker ca ikke klart å få meg ut av døra for å dra til trening. Det er SÅÅÅ KALDT! Er det flere som kjenner på det samme? Anonymkode: 8ad9c...d9b her har det vert -10-15 - ,hele uka, så har ikke gjort stort nei, barnet har vert ute en halv time - time,men jeg orker ikke. barnet orker ikke så mye heller,men vil barnet ut er det okey, men kommer fort inn igjen Anonymkode: f84ca...471
Gjest Handyhedmark Skrevet 2. desember 2021 #14 Skrevet 2. desember 2021 Jeg har mitt yrke ute, og klager aldri på at det er kaldt 🙂 Om det er -15 eller -40 gjør det meg ingenting.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #15 Skrevet 2. desember 2021 Handyhedmark skrev (1 minutt siden): Jeg har mitt yrke ute, og klager aldri på at det er kaldt 🙂 Om det er -15 eller -40 gjør det meg ingenting. Hva slags arbeidsklær bruker du? Anonymkode: 84e0d...4dd
Gjest Handyhedmark Skrevet 2. desember 2021 #16 Skrevet 2. desember 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hva slags arbeidsklær bruker du? Anonymkode: 84e0d...4dd Ull innerst uten undertøy. Fleece lag og så gode arbeidsklær.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #17 Skrevet 2. desember 2021 Snakket med en kollega i dag, vi trener på samme sted og hun lurte på om jeg hadde vært på trening i det siste. Det hadde jeg ikke, for når det er så kaldt som nå er det uaktuelt å gå ut igjen når jeg først har kommet inn. Hun måtte innrømme at hun ikke hadde vært der hun heller, for når hun satte seg i en kald bil etter endt arbeidsdag så var fokus å komme seg hjem og inn i varmen. Så nei TS, du er ikke alene. Og husk: Det finnes ikke dårlige klær, det finnes bare skitvær 😉 Anonymkode: be166...01b 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #18 Skrevet 2. desember 2021 Lite trening her også. Orker ikke å finne en frossen bil, tine den, kjøre i 10 minutter, trene i 90 minutter, kjøre i 10 minutter i. Så mye mas for å bruke bilen i toppen 20 minutter. Anonymkode: 5bdec...9f6
I Grosny Skrevet 2. desember 2021 #19 Skrevet 2. desember 2021 Er det under 15 minus så kan det være dumt å trene ute, pga risiko for å utvikle kuldeastma.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #20 Skrevet 2. desember 2021 Jeg er helt enig. Jeg liker ikke snø, mørke og kulde. Alt blir tørt, lepper og hender. Jeg går normalt mye tur men etter jobb er det mørkt og det blir ikke noe. Sitter inne og fryser. Blir helt tappet for energi. Jeg liker best sommer. Anonymkode: 89d17...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå