AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Hei. Jeg har hatt litt blødning di siste dagene. Det begynte på lørdag da det kom rosa utflod, ingen ting på søndag eller mandag. På tirsdags kveld kom det friskt blod ut, hadde vert på innvendig ul den dagen. Siden tirsdag har jeg hatt risa utflod hver dag, og er livredd for ein sa. Har ikke noe verk i magen, men litt verk i selve vagina. Jeg var også å målte hcg min på mandag som låg på nesten 7tusen og så målte jeg den igår og nå var den på over 11tusen🤔 Er i følge gynekolog i uke 5+4 og ifølge siste mens er jeg i 6+4 (har uregelmessig syklus etter forrige sa). er det noen som har opplevd noe lignende som kan fortelle sin historie om det? Både negative og positive🥰🤞🏼🥵 Anonymkode: f5319...1a6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 13.29): Hei. Jeg har hatt litt blødning di siste dagene. Det begynte på lørdag da det kom rosa utflod, ingen ting på søndag eller mandag. På tirsdags kveld kom det friskt blod ut, hadde vert på innvendig ul den dagen. Siden tirsdag har jeg hatt risa utflod hver dag, og er livredd for ein sa. Har ikke noe verk i magen, men litt verk i selve vagina. Jeg var også å målte hcg min på mandag som låg på nesten 7tusen og så målte jeg den igår og nå var den på over 11tusen🤔 Er i følge gynekolog i uke 5+4 og ifølge siste mens er jeg i 6+4 (har uregelmessig syklus etter forrige sa). er det noen som har opplevd noe lignende som kan fortelle sin historie om det? Både negative og positive🥰🤞🏼🥵 Anonymkode: f5319...1a6 Noen som har noe??☺️ Anonymkode: f5319...1a6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 I uke 5 fikk jeg blødninger. Mer brunt blod, slik som rest etter menstruasjon. Tok hcg-måling i uke 6-7 et sted mellom der, hadde da hcg på 89000,og 109 000 to dager etter. Er nå høygravid og snart nær termin med en frisk baby i magen 😃 blødningene mine varte vel frem til uke 11. Anonymkode: 82332...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå