AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Om disse områdene var alternativene? Jobber på Forus og Klepp Anonymkode: cc015...9bc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Lura ligger greit til for så mye, f.eks flyplass, alle handlemulighetene på Forus, nær både Sandnes og Stavanger, nær jobben til én av dere. Muligheter for bolig med fjordutsikt. Jeg valgte selv Lura da jeg måtte bo på Sandnes noen år, og trivdes veldig godt. Anonymkode: 5f55a...0ff
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Jeg bor i Skaarlia og trives veldig godt med å bo her (vi jobber også ut mot Jæren og på Forus)! Av stedene du nevner liker jeg best Austrått, men det er kanskje fordi det er dette stedet jeg har mest tilknytning til i forhold til de andre. Anonymkode: bc8d9...371
Gjest Albbas Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Tja... Lura er nærme Forus. Ganddal nærme toget som går til Klepp. Austrått blir jo bilkø-helvete for alle? Sandved har jeg ingen formening om. Kunne gjerne bodd på Ganddal jeg hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Litt morsomt å legge merke til at når jeg var liten var vi en stor gjeng venner som alle bodde på Lura. Nå som vi er førtiårene og med barn, så bor nesten alle rundt Ganddal og ingen igjen på Lura. Lura har tapt seg litt med årene, mens Ganddal har seilet opp som et relativt behagelig sted å bo for barn og familier. Anonymkode: d93cd...e41
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #6 Skrevet 3. desember 2021 Albbas skrev (17 timer siden): Tja... Lura er nærme Forus. Ganddal nærme toget som går til Klepp. Austrått blir jo bilkø-helvete for alle? Sandved har jeg ingen formening om. Kunne gjerne bodd på Ganddal jeg hvertfall. Hmm, vi bor jo nær Austrått og kjører ut på hovedveien der med Austråtthallen, og fortsetter mot Hove (tar toget fra Ganddal), eller ut på E39 om man skal til Forus. Opplever faktisk ikke å måtte stå i kø, men samboeren min opplever kø på E39 fra Forus dersom han haver midt i rushen… Anonymkode: bc8d9...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå