AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Jeg har for 5 uker siden født mitt første barn med keisersnitt. Hva gjør de på en seksukers kontroll etter et keisersnitt? Er det bare prat? Ser de på snittet? Og blir det tatt celleprøve? Anonymkode: 889d4...257
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har for 5 uker siden født mitt første barn med keisersnitt. Hva gjør de på en seksukers kontroll etter et keisersnitt? Er det bare prat? Ser de på snittet? Og blir det tatt celleprøve? Anonymkode: 889d4...257 Veldig lite. De prater med deg og du som har operert så ser de nok på operasjonssåret. Jeg bad om blodprøver på vitaminer. Anonymkode: 9a30e...860
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Jeg var på 6 ukerskontrollen for noen uker siden. Tok blodtrykket, hadde høyt blodtrykk i svangerskapet. Spurte om hvordan jeg hadde det, og ikke noe mer. Sjekket ikke såret eller noe. Anonymkode: a8cd2...6e1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Legen min spurte om det var lenge siden jeg hadde tatt en celleprøve, og siden det var 4 år siden sist tok hun en prøve for å være sikker Anonymkode: 14fbc...b90
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har for 5 uker siden født mitt første barn med keisersnitt. Hva gjør de på en seksukers kontroll etter et keisersnitt? Er det bare prat? Ser de på snittet? Og blir det tatt celleprøve? Anonymkode: 889d4...257 Skjedde ikke mye. Legen spurte hvordan det gikk. Celleprøve var aldri noe tema men det vil jeg på det sterkeste anbefale. 3 mnd etter 6-ukerskontrollen tok jeg celleprøve og da fikk jeg påvist celleforandringer grad 3 og måtte koniseres. Anonymkode: 0bdcf...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå