Gjest Førsegangsfødende gjest Skrevet 10. oktober 2002 #1 Skrevet 10. oktober 2002 Hei, Jeg er nå i uke 16 og har fått en aldri så liten søt mage...som viser seg å være ganske stor og hard om kvelden. Men om dagen er den myk. Er det sånn den skal være i starten? Altså myk? Blir den ikke hard før ungen blir større og tar mer plass??? Flere som opplever størrelse forskjell på morningen og kvelden....ganske stor forskjell her i gården.....?! Noen som kan opplyse mitt lille hodet? :oops: Klem fra meg
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #2 Skrevet 10. oktober 2002 Husker ikke helt om det var forskjell ihardhet på magen, men det var ganske god forskjell på størrelsen morgen og kveld. Dess lenger ut mot kvelden, dess større mage. Sånn var det på meg et godt stykke ut i svangerskapet.
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #3 Skrevet 11. oktober 2002 Jeg er 8 uker på vei, og har allerede fått mave :cry: Litt tidelig spør du meg.... Ikke så lett å skjule lenger. Merkelig, men sant!
Klips Skrevet 11. oktober 2002 #4 Skrevet 11. oktober 2002 Magen min er også stor og hard når jeg har lagt meg om kvelden. Kjennes ikke slik ut nå, men kan ikke akkurat legge meg ned på gulvet for en ordentlig sammenlikning. Noen som vet hvorfor det er slik? Klips + småtten, 15+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå