AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Hei! er det noen her som har opplevt å få positiv test 10 dpo på kvelden, og svakere test på morgenurin 11 dpo? her er testene mine: Bilde 3: øverste er fra kvelden 9 dpo, nederste morgen 10 dpo Bilde 1: 10 dpo,kveld Bilde 2: 11 dpo, morgen Håper noen kan hjelpe meg med å tyde ❤️ Anonymkode: 3b122...6ea
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Ja, jeg har opplevd dette og det er visstnok mange som opplever det tidlig i graviditeten. Husker jeg googlet og fant ut at mange rapporterte om dette, men hva den vitenskapelige grunnen for det vet jeg ikke. Jeg hadde i hvert fall alltid mye sterkere på kvelden enn morgenen etter over flere dager faktisk. Anonymkode: b7f88...abf
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg har opplevd dette og det er visstnok mange som opplever det tidlig i graviditeten. Husker jeg googlet og fant ut at mange rapporterte om dette, men hva den vitenskapelige grunnen for det vet jeg ikke. Jeg hadde i hvert fall alltid mye sterkere på kvelden enn morgenen etter over flere dager faktisk. Anonymkode: b7f88...abf Tusen takk for svar det eneste jeg kan gjøre er å vente, men det er så himmla vanskelig. 😬Men jeg syns den jeg tok i går kveld ser positiv ut, så får krysse fingrene for at den stemmer. Vet du om testene slår ut senere etter innsett av fryst blasto? Anonymkode: 3b122...6ea
Elise93 Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Jeg har opplevd det ved forrige graviditet og er i samme situasjon som deg nå. Fikk positiv test igår kveld, men mye svakere idag morges (nesten blenda). Den har faktisk ikke blitt sterkere så mistenker kjemisk lignende. Men forrige gang så var den også svakere på morgenen. Men den økte den betraktelig med 2 dagers mellomrom (siden hcg dobler seg hver 2. dag). Håper dine blir sterkere! 🤞
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Elise93 skrev (2 minutter siden): Jeg har opplevd det ved forrige graviditet og er i samme situasjon som deg nå. Fikk positiv test igår kveld, men mye svakere idag morges (nesten blenda). Den har faktisk ikke blitt sterkere så mistenker kjemisk lignende. Men forrige gang så var den også svakere på morgenen. Men den økte den betraktelig med 2 dagers mellomrom (siden hcg dobler seg hver 2. dag). Håper dine blir sterkere! 🤞 Det er så frustrerende! Men jeg tok en ny test nå i kveld, og den var sterkere enn den i går- så jeg håper virkelig at dette går riktig vei 🤞 krysser fingrene for deg også! 🤞 Anonymkode: 3b122...6ea 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #6 Skrevet 3. desember 2021 Jeg har fått ca like tester 3 dager på rad. Trodde den siste skulle bli litt sterkere. Har ømme pupper og følt meg litt uvel uten at jeg har tenkt nevneverdig over det. Kan det ha noe å si hvor konsentrert urinen er? Anonymkode: 97523...bb0
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #7 Skrevet 3. desember 2021 For meg har det tydeligvis mye å si- mine tester er mye sterkere på kvelden, og i går kveld fikk jeg positiv digital ❤️😭 Jeg drikker en del på kvelden, så urinen er ikke så konsentrert på morgenen Anonymkode: 3b122...6ea
Amatariel Skrevet 3. desember 2021 #8 Skrevet 3. desember 2021 Ja dette er veldig vanlig. Dagene mellom 9-12 dpo er lumske, og man kan nesten ikke teste økning opp mot hverandre fordi urinkonsentrasjonen er så utrolig viktig. I nåværende svangerskap fikk jeg negativ test morgen 10 dpo, en svaaaaak strek på formiddagsurinen og enda litt sterkere på kvelden. Neste dag på 11 dpo var den nesten blenda igjen, altså svakere enn kvelden før. Men det ble bare sterkere fra 12 dpo og utover
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #9 Skrevet 3. desember 2021 Amatariel skrev (2 minutter siden): Ja dette er veldig vanlig. Dagene mellom 9-12 dpo er lumske, og man kan nesten ikke teste økning opp mot hverandre fordi urinkonsentrasjonen er så utrolig viktig. I nåværende svangerskap fikk jeg negativ test morgen 10 dpo, en svaaaaak strek på formiddagsurinen og enda litt sterkere på kvelden. Neste dag på 11 dpo var den nesten blenda igjen, altså svakere enn kvelden før. Men det ble bare sterkere fra 12 dpo og utover Takk for svar, og gratulerer med graviditeten I dag fikk jeg positiv CB digital, så nå skal jeg ikke teste noe mer før jeg skal til legen på mandag. Blir helt koko av å prøve å tyde streker ts Anonymkode: 3b122...6ea
Amatariel Skrevet 3. desember 2021 #10 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar, og gratulerer med graviditeten I dag fikk jeg positiv CB digital, så nå skal jeg ikke teste noe mer før jeg skal til legen på mandag. Blir helt koko av å prøve å tyde streker ts Anonymkode: 3b122...6ea Veldig lurt Strektestene er egentlig for å bekrefte at man ER gravid. Ikke noe særlig tess for å måle fremgang. Da må man over på CB digital m/ ukeindikator eller blodprøver. Lykke til videre 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #11 Skrevet 3. desember 2021 Amatariel skrev (4 minutter siden): Veldig lurt Strektestene er egentlig for å bekrefte at man ER gravid. Ikke noe særlig tess for å måle fremgang. Da må man over på CB digital m/ ukeindikator eller blodprøver. Lykke til videre Takk det samme ❤️ Anonymkode: 3b122...6ea
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #12 Skrevet 3. desember 2021 Med første så hadde jeg svak test 10 dager etter el. De helt sterke testene kom over en uke senere. Og da kom også "gravid 1-2 uker." Anonymkode: f98bc...580
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #13 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For meg har det tydeligvis mye å si- mine tester er mye sterkere på kvelden, og i går kveld fikk jeg positiv digital ❤️😭 Jeg drikker en del på kvelden, så urinen er ikke så konsentrert på morgenen Anonymkode: 3b122...6ea Hvor mange dager dpo var du da? Mine er enda lyserosa 3 dager på rad. Anonymkode: 97523...bb0
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #14 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor mange dager dpo var du da? Mine er enda lyserosa 3 dager på rad. Anonymkode: 97523...bb0 Fikk positiv CB test på kvelden 10 dpo. Er 11 dpo i dag, spent på hvordan det går videre Anonymkode: 3b122...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå