Dixie Skrevet 11. oktober 2005 #1 Skrevet 11. oktober 2005 Tja, overskriften sier vel sitt. Men så han bare i den første episoden, han som lurte på hvordan man fikk ballen til å gå dit man ville. Har ikke sett noe mer til han, men ikke hørt om han har sluttet. Noen som er mer opplyst en meg??
miracle Skrevet 11. oktober 2005 #2 Skrevet 11. oktober 2005 hei;) jeg trodde også dette, men i gårs dagens episode så vi masse til han. men i forrige episode sa dem jo at han hadde forsovet seg og ikke dukket opp. inne på siden deres på nettet står han fortsatt som et av lagets mdl. så han er nok fortsatt med;) men det er litt forskjellig søkelys på folk! noen er ofte inne til intervju, andre er nesten aldri. noen filmes mer enn andre. miracle
Dixie Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2005 Hmmm, synes ikke jeg så han i går jeg.... På tide å bytte linser da
miracle Skrevet 11. oktober 2005 #4 Skrevet 11. oktober 2005 hehe joda han var der;? så han mange mange ganger;) spesielt under norway cup;) miracle
lillesky Skrevet 11. oktober 2005 #5 Skrevet 11. oktober 2005 Så han på tv i går ja, under Norway Cup. Trodde også han var borte, men så var han jo der i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå