M0niq Skrevet 2. desember 2021 #1 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg er født på slutten av 80-tallet og har vært med på utviklingen med sosiale medier. Altså helt fra da msn og mirc var de store kommunikasjonskanalene på nett. Jeg har alltid vært av den forståelsen at «…» på slutten av en setning blir brukt i negativ setting. Altså om man er misfornøyd eller snurt for eksempel. Opplever flere og flere bruker dette i situasjoner hvor dette også er i form av en positiv kommentar. Er det jeg som har misforstått? 🤓 Når noen skriver «takk…» eller «spent…» tolker jeg kommentaren med en negativ tone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg er født i 80. Når …. brukes etter ordene du har skrevet, tolker jeg det likt som deg. Men det kan tolkes f.eks som undrende, forventningsfullt eller «noe jeg kaster ut der», om det kommer bak en setning der det kan tolkes sånn. Anonymkode: 3aee9...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå