lupisnor Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 (endret) Er invitert på julebord med jobben (200 deltakere cirka) nå til helgen med jobben. Dette er i Oslo. Det pleier å bli full baluba når denne gjengen samles, med nachspiel++ Vet at myndighetene har sagt at dette er ok. Men synes dere at dette er ok å dra på nå, med tanke på Korona-situasjonen? Hadde du dratt? Endret 2. desember 2021 av lupisnor
MiominMio Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Personlig hadde ikke jeg dratt. Har selv meldt meg av alle disse sosiale sammenkomstene på jobb fremover. Men nå har jeg barn som vaksinen ikke har samme effekt på så da tar vi forhåndsregler. 1
Tenkmedhodet Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Så lenge du ikke forventer immunitet av at du har fått en sprøyte så er det uproblematisk å gå på julebord. Med mindre du er overvektig eller har andre underliggende sykdommer så er ikke det å få Covid mer enn at du får deg en naturlig boosterdose ekstra 🙂 1
Viki6 Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Jeg ville ikke ha dratt. Folk får velge selv.
17.11 Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Legger meg ikke opp i hva andre gjør, men selv hadde jeg blitt hjemme.
Hedda-78 Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Jeg hadde dratt. Men holdt meg unna baluba, og ikke gått på nachspiel. Hadde moderert alkoholinntaket noe, slik at jeg beholdt dømmekraften mtp situasjoner som dukker opp underveis. 1
Anbefalte innlegg