AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Jeg har gjort den brøleren uten å være klar over det selv, nemlig å bare ha babyen sovende ute i vogna. Har bare tenkt at det er godt for henne å sove ute i frisk luft, så tanken har absolutt vært god... Men nå sitter jeg her med en 10 måneder gammel baby som nekter plent å sove i sengen sin på dagtid. 😅 Det er -15 her idag, så jeg vil ikke ha henne sovende ute idag. Andre som har gått på den brøleren her, hvordan løste dere det? Anonymkode: c79f5...d3b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Amme i søvn, samsove og så snike meg ut. Hun sover i min seng, men bygger en stor mur av puter rundt henne🙈 Anonymkode: e9b5f...e94
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Lot ham sovne i vogna, og så ta vogna inn i gangen Det gikk aldri å venne ham til å sove inne, han sov i vogna til han slutta med dagdupp da han var 2,5. Han hadde ikke ro nok i kroppen til å sovne i senga rett og slett. Anonymkode: 9ef1b...47e 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Du kan være glad hun sover der ellers hvert fall😅 Babyen min er ofte veldig vanskelig å få til å sove og jeg må forsøke å legge han ulike steder, ørten ganger🤪 Liker best å sove på meg i bæresele, men helst når jeg er i bevegelse. Så går turer i timesvis. Min er bare to måneder da. Kan du bære henne innendørs? Ellers veksler jeg mellom babynest, stellematte på badegulvet, vogn inne. Noen ganger har han sovnet av seg selv i babygymmen eller på treningsmatten. Bruker white noise eller baby sleep music fra Spotify. Synger rolig mens jeg holder han i hånden. Forsøker å snike meg vekk etter hvert. Støvsuger og å skru på dusjen fungerer og😅 Anonymkode: b609c...917
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Det var ikke no problem, la babyen i vogna inne. Anonymkode: 853f2...730 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Når det var kaldest lot vi baby sove i kjelleren. Noen ganger var det mulig å trille i søvn der, andre ganger var det mulig å lirke vogna ned kjellertrappa. Noen ganger fungerte det å bære baby på magen og gå en tur, og så lirke baby over i senga. Amme i søvn fungerte ikke, for jeg var på jobb. Anonymkode: c0cbc...02c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 Amme i søvn går ikke, det går kun til kvelds. 😅 Jeg har gitt sengen et realt forsøk(synes jeg selv) i to dager nå, men har gitt opp etter en time med herjing og skriking... Jeg får kle ned vogna, og la henne sove inne i vogna isteden. For det fungerer ikke veldig bra for hennes del med bare en dupp for dagen foreløpig. 😅 Du som nevnt babynest og gulv som sive plass fungerer ikke for en ti måneder gammel baby. Det fungerte derimot godt når hun var fersk som din. Soverutiner er også altfor tidlig for en så liten en som din, så ikke mist håpet, plutselig sover din baby. Ts Anonymkode: c79f5...d3b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 Min har alltid sovet i vogn, hvorfor ikke? Har enten trillet ute og tatt vogna inn, eller satt han i boden vår utvendig på de værste dagene værmessig. Men selv om det er -15 ute må du huske at det ikke er det oppi vogna. Min har stort sett stått ute i all slags vær og temperaturer, og han har aldri vært kald. Anonymkode: 56e42...7ba
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Amme i søvn går ikke, det går kun til kvelds. 😅 Jeg har gitt sengen et realt forsøk(synes jeg selv) i to dager nå, men har gitt opp etter en time med herjing og skriking... Jeg får kle ned vogna, og la henne sove inne i vogna isteden. For det fungerer ikke veldig bra for hennes del med bare en dupp for dagen foreløpig. 😅 Du som nevnt babynest og gulv som sive plass fungerer ikke for en ti måneder gammel baby. Det fungerte derimot godt når hun var fersk som din. Soverutiner er også altfor tidlig for en så liten en som din, så ikke mist håpet, plutselig sover din baby. Ts Anonymkode: c79f5...d3b Kjølte ned rommet og la barnet ned gjentatte ganger. Sovnet tilslutt og ble vant til det. Anonymkode: cf80b...e3d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #10 Skrevet 2. desember 2021 Min på 5 mnd sovner inne i senga, men ikke på siste lur, hvertfall ikke med storebror hjemme… i dag sovna hun etter mye om og men i vogna på vaskerommet, men kun halv lengde på luren… Anonymkode: 058c5...a33
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #11 Skrevet 2. desember 2021 Mine har aldri sovet lur i senga, de e 2 og 4. Ikke noe problem å la babyen sove i vogn inne, vel? 🙂 Anonymkode: c2bae...7c7
Singel og lei Skrevet 2. desember 2021 #12 Skrevet 2. desember 2021 Min sover ute i vogn, 8 måneder og den siste uka har det vært 20 minus. La han sovne i vogna og ta vogna inn😊
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #13 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har gjort den brøleren uten å være klar over det selv, nemlig å bare ha babyen sovende ute i vogna. Har bare tenkt at det er godt for henne å sove ute i frisk luft, så tanken har absolutt vært god... Men nå sitter jeg her med en 10 måneder gammel baby som nekter plent å sove i sengen sin på dagtid. 😅 Det er -15 her idag, så jeg vil ikke ha henne sovende ute idag. Andre som har gått på den brøleren her, hvordan løste dere det? Anonymkode: c79f5...d3b Når det ble ned mot minus 20 satte jeg vogna på soverommet med vinduet litt åpent. Kledde godt på ungen og han merket ikke noe til at han ikke sov på verandaen lenger. Anonymkode: 1d680...f9d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #14 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 8.44): Jeg har gjort den brøleren uten å være klar over det selv, nemlig å bare ha babyen sovende ute i vogna. Har bare tenkt at det er godt for henne å sove ute i frisk luft, så tanken har absolutt vært god... Men nå sitter jeg her med en 10 måneder gammel baby som nekter plent å sove i sengen sin på dagtid. 😅 Det er -15 her idag, så jeg vil ikke ha henne sovende ute idag. Andre som har gått på den brøleren her, hvordan løste dere det? Anonymkode: c79f5...d3b Vi bare tok inn vogna, så sov hun i gangen. Tok litt tid å venne seg til å sovne inne, men ikke mer enn et par dager liksom. Tok på myggnett eller regntrekk for å gjøre det "mørkere" som jeg så fjernet når babyen sov. De sov ikke like lenge...så var godt når tempen steg til over -10 så de kunne sove ute igjen husker jeg. Her tenkte jeg aldri på det som en tabbe. Bare tok inn vogna...Ser ikke probelemt? Anonymkode: 0fae0...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå